25 Mart 2016 Cuma

İstanbul/um..



Yüreğimde ki koca İstanbul'un..
Kulesi sen, sana yanık divane kızı ben..
Gel diye yandığım kızıl akşamlarda,
Ey ateşten hasretini koynuma aldığım..
Bilemedin mi?
Deli gecelerimin tek bekleneni sen,
Bekleyen imkansızı ben..

Güneşe erdiğim nameleri sana anlatmadı mı martılar?
Yalana mı döndü sende yaşanan taze aşklar?
Ah..
İstanbul'un siluetine yakışan kulesi sen,
Sana çarpan hırçın mavi dalgaları ben..

Hadi, sevdasına müptela olduğum!
Gel de nazını yüzdür hüzünlü çehremde,
Bilmez misin hala?
Üsküdar'ın kulesi sen, sana asi denizi ben..
Sevda şehrinin kışı sen, sana yanık yazı ben..
İstanbul'un yüreğine ilişik sızı sen, sana aşık kızı ben..




Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme!
Gönül verdim sevdanın en delisine!
Pişman DEĞİLİM hayat!
Dilersen infaz et!
Sözlerim ağırdır, şu suskun ağzımı açtırma benim!




Nursalkımın..

7 yorum:

  1. yine çok güzel.yine çokk ruhumu okşuyor.

    YanıtlaSil
  2. İstanbul başlı başına bir şiir zaten. Bir de şiirin içinde yer aldı mı, değme içimdeki pır pır duygulara...

    YanıtlaSil
  3. Yüreğine kalemine sağlık Çok güzel dizeler ...


    Yüreğim de ki koca İstanbul'um.....

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel paylaşmışsınız duygularınızı... Bu arada benim de bir blogum var. Göz atarsanız pek sevinirim :) 👉 İçimdeki Masal Dünyası

    YanıtlaSil
  5. Hemeen kibar ve duygulu kızıma ziyarete geldim.Biliyor musun canım, Kuğu'yu da çok severim.Aslında hepinizi tek tek görmeyi nasıl isterdim.Şiirinin her satırından duygu fışkırıyordu.Şiir gönüllüsü olman beni sevindirdi.Siten çok güzel.Siyah renk ve dökülen rengarenk pıtırcıklar.Sevgiler :)

    YanıtlaSil