29 Ağustos 2016 Pazartesi

Ben, Ben Olmasaydım?




Bazen düşünüyorum olduğumdan farklı biri olmayı ve yaşadığım hayattan farklı bir hayat yaşamayı..
Mesela prenses olabilirdim diyorum, kim istemez ki?
İsterseniz şimdi gidin sorun tüm küçük kızlara, hepsi özünde birer prensestir zaten :)))
Düşünsenize herkes el pençe divan önünüzde, ülkenin yüreği sizin için çarpıyor, tüm genç delikanlıların kalpleri size bağlı, birine tebessüm etmeniz ne büyük lütuf..
Ama sonra prensesin eğitimleri, hep girmesi gerektiği dar kalıp, içinde bulunması gereken sorumluluk ve ciddiyet aklıma geliyor aman boş ver diyorum..
Sonra çoban yapıyorum kendimi, gün boyunca koyun kuzu peşinde aylak aylak dolan dur diyorum, beden yorulsun ama beynin rahat..
Hem diyorum o ağaç senin, bu çiçek benim..
Belki de küçükken izlediğim Heidi'nin Alp Dağlarının dibinde doğal doğal yaşayayım diyorum..
Sonra aklıma özene bezene baktığım, peşlerinde dolandığım koyunlarımın, kuzularımın hunharca(!) kesildiği geliyor hemen ondan da vazgeçiyorum..
Sonra doktor oluveriyorum birden, hastalara mucizevi şifalar bulan, mevlanın kullara bahşettiği gizemleri keşfeden ben oluyorum..
Tüm hastaları iyileştiriyorum, tüm ağrıları dindiriyorum, dünyada benden iyisi yok! İnsanların hepsini mutlu ediyorum, sonra başkalarını mutlu etmeye çalışırken kendime ayıramayacağım zaman geliyor aklıma ondan da vazgeçiyorum..
Seyyah olsaydım mesela diyorum, o ülke senin bu okyanus benim gezseydim. Keşfederek tüm alemi daldan dala uçan kuşlar misali, oradan oraya sürükleseydi hayat beni.. Ama neden sonra kırılan kupamı bile özleyip üzülen benim geride bırakacağım onca güzelliğin ve dostun özlemini düşünüyorum yok yok bu zor diyorum..
En sonunda ekmek elden su gölden bir sahil kasabasında yaşayan bir yaşlı oluyorum. İş yok, güç yok! Koca günler akşama kadar benim. Gez dolaş, gün bitinceye kadar otur, yat! Hiç çalışmak yok..
Sonra hafta sonları bir gün ev temizlemekle geçtiğinden diğer gün daha öğlen olmadan evde oturmaktan sıkıldığım bir ampulün yanma edası ile zihnimde beliriyor, hemen kendime geliyor ve sonunda acı gerçekle yüzleşip tamamen kendim oluyorum ve olmayı düşlediğim her karakterde böylesine sıkılacak üzülecek parçalar bulduğum için kendime kızıyorum..

Sonunda kendim oluyorum da işte orada da bir türlü huzuru bulamıyorum.. Eee nasıl olacak peki? Siz söyleyin, ben ben olmasaydım KİM olmalıydım..



Çocukluğumu anımsattı bana bu şarkı :) Sizlerle paylaşmak istedim.


NOT: Uzun süredir buralarda olmayışıma sitemde bulunan dostlar, sizi seviyorum ama son zamanlarda kendimi pek sevemiyorum o yüzden okumaya değil ama yazmaya ara vermeliydim..


Nursalkımın..

20 yorum:

  1. Herkes düşünür bazen böyle öyle olsaydı böyle olsaydı ama eminim ki bazen de olduğunuz şeyin en iyi şey olduğunu anlıyoruz. Bugün bundan bahsettim ben de biraz..yokluğun hissediliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım son yazını gördüm göz gezdirdim ve sakin bir an için saklıyorum.. Sizler tarafından hissedilmek çok güzel, hep var olun..

      Sil
  2. Hoşgeldiniz tekrardan umarım bundan sonra sizin için güzel geçer her şey :)

    YanıtlaSil
  3. Yağmur'un doğum günü yazısından çıktım geldim sana canım.Hayıflandım ama bloğuna uğramış, takibe almışım beni teselli eden bu oldu.'Onur Salkımı'ne güzel bir profil adı.Yazılarını takip etmek için zaman yaratmak isterim.
    Zaman zaman ben de yazdığın gibi şeyler düşünürüm.Anladığımı sanıyorum seni.Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim naif düşüncelerin için benim içinde seni tanımak güzel. Ara ara uğruyorum mutlaka.. Sevgiler.

      Sil
  4. Günlerdir içimde gezinenleri yszmışsınız. Ama henüz kim oldugumu bulamadım ben... henüz bir yere tam olarak yerleşemedim, işim yok mesela. O yüzden bir süre daha kendimı bulmaya çalışacağım sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım hepimiz zaman zaman bu karmaşaları yaşıyoruz. Sonunda kendimiz olarak huzuru bulabilmek ümidiyle diyelim o zaman.

      Sil
  5. Ben zaten senin git gellerini seviyorum dostum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum kuğum, senin tarafından sevilmek ne güzel..

      Sil
  6. bi dakkaaa biri piremsesmi dedi...huuoopp o benim işteeeeeeeeeeeeeee:):) görüşürüsss:)

    YanıtlaSil
  7. Sen olarak kal...yazını okuduktan sonra "ben ben olduğum için" mutlu oluverdim birden
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Her ne olursan ol "SEN" ol. İnsan en güzel en gerçekçi kendi olur nursalkımım. Canım ben de uzun zamandır yoktum. Tıpkı senin gibi bir gidip bir geliyorum. İşlerim yüzünden. Az kaldı kızımı da Ankara'ya üniversiteye yerleştireyim tam dönerim diye düşünüyorum..
    Sevgiyle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MaşaALLAH kızına, rabbim güzel neticelerle okulunu bitmesini nasip etsin inşaALLAH. Sevgiler..

      Sil
  9. benim gibi biri daha bende yoktum ne zamandır çok özledim buraları. insan en güzel kendisidir aslında. düşününce vazgeçemeyeceğim okadar çok insan varki hayatımda. ben böyle iyiyim ve hayatımı güzelleştirecek yaşanılabilir kılacak yine benim aslında. huzuru tez zamanda bulman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  10. Dünyada huzur yoktur. (Ne yaparsanız yapın; kim olursanız olun.) Ancak huzuru elde etmek için çekilen sıkıntılar vardır.

    YanıtlaSil