26 Eylül 2012 Çarşamba

UYUMAYAN ŞEY'LER.. / TKR



Beni bakışlarına hapseden sevgili;
Kaç yıl geçti beni yarım bırakıp gittin gideli..?
Kaç zaman eskittim yaşamaya dair?
Şimdi ben yıkık bir saat misali, ilerleyemiyorum hayatta..
Hep tıkanıp kaldım,beni bıraktığın o durakta...
Söylesene bu kadar ağır olmalı mıydı bu yasağın bedeli?

Biliyor musun? Ben bazen oturup saniyeleri sayıyorum..
Kendime kızıyorum, unut artık yalandı her şey diyorum..
Bazen senli geçtiğimiz yerlerden şimdi sensiz geçiyorum..
İşte o an hayata tutunmak için topladığım tüm gücü bir çırpıda kaybediyorum...
Bu kadar mı aciz olabilir bir insan ufak bir hatıraya karşı?
Elimde bir gül kurusu, parçalayıp atamıyorum,
Bakıyorum, bakıyorum...
Benliğimde yankılanan acı bir hıçkırık...
Ağlıyorum, acıyorum, kanıyorum, UNUTAMIYORUM....!

Şimdi öylece sessizce kendime bakıyorum uzaktan...
Ben bir yıkıntıyı görüyorum suretimde,
Normal bir insan görecek belki dışarıdan bakan...
Çaresizlikler topluyorum üstü kederli anılardan kalan...
Etrafımda ki binlerce insan içinde yalnızlığı oynuyorum...

Biliyor musun vefasız sevgili...
Çok zaman geçti belki üzerinden....
Ama ben aciz kaldım, dindiremedim hiç bir zaman sensizliğimi,
Unutamadım verdiğin aşk sözlerini,
Silip atamadım tamamen sevgini...!
Yerine başkalarını koydum, içimde ki acının belki bir kısmını avuttum...
Ama hala yüreğimde derinlerde bir yerde, belki de beynimin en ücra köşesinde..
Ve ellerimin içinde, üstüne örttüğüm gözyaşlarının altında, izlerini taşıyorum hala...
Göğsüne yaslanıp da yukarıya doğru baktığımda ki o eşsiz siluetin gözlerimden hiç silinmiyor...
Ah be çaresizliğim, sana elveda dediğimden beri artık hiç bir veda gerçek gelmiyor..!

Biliyor musun yazdığın mektubu hala saklıyorum ezberimde...
Ah! Çoktan yırtıp atardım da kıyamadım o masum sevgiye...

Ve şimdi merak ediyorum;
Acaba hatırlıyor musun beni?
Sende arada bir kederden ağlıyor musun?
Lanet ediyor musun benim gibi kadere..?
Keşke diyor musun söylesene?
Bir umut büyütüyor musun içinde belki bir gün yine,
Uzakta olsa görebilirim bir iki saniyeliğine diye...
Yemin ederim artık istemiyorum ki ben madden seni,

Sadece hayallerde...

Sadece...


_________________Dip_Not_________________


26.09.2012/ÇRŞMB

Yoksun, yoksun, kaçıncı mevsim geçti?
Yollar bitti, kaç yıl geçti?  Hasret yanımda..

Yoksun, yoksun gözümde yaşlar bitti!
Sana yanmışım, yalnızım..


Bu defa bittim...

                                <<<<Melih GÖRGÜN-Yoksun>>>>

Nursalkımın..

7 yorum:

  1. evet artık sadece hayallerde olmalı...
    seni bırakıp gideni asla affetme zaten ...
    gittiği yerde hak ettiği şekilde yaşasın...

    yüreğine sağlık, çok güzel olmuş, çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. aman giden gitsin napalım yaaaa...

    YanıtlaSil
  3. BİR YÜREK TAŞIYORDUM...SENİN YANINDA, ŞİMDİ SADECE HAYALLERD..YÜRERĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.

    YanıtlaSil
  4. ...Sadece hayallerde, sadece..Yüreğine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Birbirini çok seven iki kişiden biri, diğerini terk etmek zorunda kaldığını hissederek terk ediyorsa; bu terk ediş, bir başkasına kaçış değil, bilakis karşısındakini gerçekten sevdiği içindir. Ama bunu ona anlatmak çok zordur. Çünkü aşkın gözü kördür.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. en iyisi geçmişi tamamen silip atmak.

    YanıtlaSil