28 Eylül 2012 Cuma

MİNİMİMYALAR :))))))




Nursalkımın..

16 yorum:

  1. Allah ııım nası tatlulaar yeaaa tütü maaşallah gerçi büyümüş de olabilirler şu ama neyse yine de maaşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı güzel , ayrı sevimli hatta sepsevimli ! mininipninjalar :D

    YanıtlaSil
  3. oyyyy ben de istiyorum bunlardan bi tane :)

    YanıtlaSil
  4. oyy oyy yerim ben sizi.. O çekik çekik gezlerinizden öperim..:))

    YanıtlaSil
  5. Ayy Allahımm çok tatlılarr :) Zaten bebeklere bayılıyorum, onlar hayattaki en şeker bıcırıklar :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şekerlerrrrrrrrrrr,ben hepsini yerimmmm:)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini ayrı ayrı seveceğim:)

    YanıtlaSil
  8. ama yaaaa bunlar çok şeker :))
    artık bende 1 bebek istiyorum :))))

    YanıtlaSil
  9. Cekik gozlu sirinelerr :))

    YanıtlaSil
  10. Çocuk sevgisi her yerde benzerdir. Görseller çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  11. Ahh ah tebessüm sebeplerim :)

    YanıtlaSil
  12. AMANINNNN BUNLARI HAPUR ŞUPUR YEMEK LAZIM BU NE TAT..BENDE İSTERİM BUNLARDAN TORUN OLARAK:))

    YanıtlaSil
  13. Allahım allahım sevimliliklere bakkk tatlılıklara bakkk
    şunları sıradan bi geçirsem fena olmazdı :)
    canım çekti şimcik ne etcez:) bnm kız kocaman oldu ele avuca almayı geç kucağımıza sığmıyo ki :)
    bu hafta sonu gidiyimde bi yiğenlerimi öpiyim ısırım en iyisi
    canım çekktiiii :)

    YanıtlaSil
  14. AY ALLAHIM HEPSİ BİRBİRİNDEN ŞİRİN VE SEVİMLİ
    RABBİM ÖZENEREK YARATMIŞ
    SAĞOL CANIM

    YanıtlaSil