10 Temmuz 2012 Salı

...............

Yine agladim..
Biliyor musun yillar sonra yine seni andim..
Yuregime sigdiramadim yine huznunu ve ben yillar sonra ilk defa yokluguna yandim..
Kapattim kapilarimi artik umutlara ve mutluluga..
Simdi kimsesizligimi aldim ustume..
Sicagin ortasinda goz yaslarimdan siril siklam yastigimda. . Usuyorum..
Birgun bulur muyum seni yine?
Geri alabilir miyim benden aldiklarini..
Oylesine buyuk bir aci biraktin ki bana!
Oylesine aciyor ki ruhumda bir parca..
yasami yitirdim avuclarinda bir yerde..
Gittin ya bulamiyorum simdi.
Yine yalnizligin kollarinda, sana ama en cok kendime agliyorum..
Kahretsin akkimda esir kalmis sende ne kadar istesemde seni dusuncelerimden cikaramiyorum..
Kahretsin duy artik sesimi!!!
Duy ben ôluyorum....

Nursalkımın..

2 yorum:

  1. canım benim yine en derin yerlerde patlaşmışsın şiiri....
    harika olmuş...
    eminim şiirde kendini bulan çok kişi olacaktır...
    yüreğine sağlık...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. hımm tamam tamam bunu eskiden yazmıştın.
    :)

    YanıtlaSil