16 Mart 2012 Cuma

Duamsın..! DuaLarımsın..! DuaLarımdasın..!



Yar..!
Koyu, kara, kapkara bir gecenin içinden usulca yüreğimden sızdırdığım bir kaç soğuk cümlem var… 
Biliyorum hissediyorsun, biliyorum ben içimden sessizce söylerken sen beni hep duyuyorsun...
Ben artık yalnız ellerimi açtığımda geliyorum senin yanına, sessizce giriyorum ruhuna, yavaşça sokuluyorum ve dualarımın en güzeliyle senin için sakladığım busemi konduruyorum biraz utangaç bir edayla yanağına...
Biliyorum hissediyorsun, çünkü o an yüreğine dokunuyorum sıcacık oluyor, kalp atışların hızlanıyor ve biliyorum ki sende o anda usulca beni öpüyorsun...

Her lahza ellerimi açtığımda ve "o"na yüreğimi saldığımda gideceği tek kapıdan seni umut ediyor biliyorsun değil mi yar..?
Rabbimden bir seni diliyor...

Ben sana ne kadar alışmışım ey her şeyimi adadığım can parçam, diğer yarım... Meğer benliğimi ne kadar sana kaptırmışım...
Evet, her şeysin sen, senin adın her şey... Benim her şeyimsin sadece...
Sen hem hüznümsün hem hüznüme güneş açtıran baharım, hem gözyaşlarımsın, hem de dualarım... Hem derdimsin, hem de en güzel dermanım... Sen bensin, bende sende yaşayan bir sevdayım... 

Sen candaki canımsın, can tanem, goncamsın...
Duamsın, dualarımsın,  hep dualarımdasın...

Şimdi meltemine naz yaptığım gecelerin tek çaresisin... Dinlediğim tüm şarkılar, yazdığım tüm şiirlersin...  Sen her şeysin, her şeyimsin, evet duamsın sen, bütün dualarımsın...
Hatırlıyorsun değil mi yar, hani bana sen üzülürsen ben hissederim demiştin, hani cennetteki “Tuğba Ağacı”nı anlatmıştın... Hissediyorum hatırlıyorsun, biliyorum hiç unutmadın ki...
İşte şimdi bende o “Tuğba Ağacı”nın bütün yapraklarıyım ve hep senin yanındayım... Beni düşündüğün zaman hissedebiliyorum...
Ey gece yüklediğim yar... Sanma ki unuttum seni, sanma ki yitip giden zamana yenildiğimden bu suskunluğum. Sanma ki başka limanlarda başka koylarda demir attı garip yüreğim...
Ey yar..! Biliyorsun, hissediyorsun değil mi? Ben şimdi seni hep dualarımla seviyorum, dualarımda istiyorum... Sana dualarla geliyorum...

Yar... Biliyorsun değil mi, tüm dualarda sadece seni istiyorum...
Yar sen benim dualarımda tek yalvardığım, canandan tek dileğim, tek isteğimsin... Dualar da doyumsuz sevdiğimsin, duamsın dualarımsın...
Sen benim ona adanmış en güzel parçam, sabrım, imtihanım ve dualarımda dökülen gözyaşlarımsın...

Sen benim dualarla kavuşacak olduğum bana yazılmış yazgı, sen kara kışlarda yanan ruhuma baharsın..

Sen duamsın, dualarımsın, dualarımdasın...

________________________________________________________________

"Hadi geceyi bir kağıda çiz, çizmelisin...
Gündüzü benim için öldürüp, yıldızları avuçlarıma vermelisin...
Hadi yar ölümsem ben, sen benim için ölmelisin...  
Beni ölümüne sevmelisin…
Ya da git artık benden gitmelisin, gidersen solacağım, yitip mağrur gecelerde hep kanayacağım bunu da bil, öleceğim bilmelisin… 
Eğer istiyorsan ruhumu, deli gibi sev beni.. 
Sev! Sevmelisin...  
İçimde yüreğimi koparan bu fırtınanın karşılığında bir poyraz olup esmelisin,!
Hadi karşılığımı ver! 

Vermelisin..."
________________________________________________________________


Nursalkımın..

13 yorum:

  1. duamsın.... dualarımsın.... dualarımdasın...
    gerçekten de öyle oluyor ............
    sevgilerimle canım....
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  2. meltemine naz yaptığım geceler..inciler var yazılarının içinde..

    YanıtlaSil
  3. şimdi farkettim yorum gönder altına sen de inci yazmışsın:)inciler senden geliyor cimcime

    YanıtlaSil
  4. hadi birer mendil getir beraber ağlayalım!

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş, dualrda olmak kadar güzel ir şey var mı? Canım postunu kızım(DURU) yanımda okudum. Bilgisayar bakıp sen mi ağlıyosun anne dedi. Beni fotoğrafa benzetti heralde :))) ama ağlarım da yani güzedl ve hisli olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mehtap, Kızın da benzettiyse sizi demek ki benzeşiyorsunuz.
      Eskiden yazılmış bir yazı. Yakınlarda yeni şeyler yazmadım hiç.

      Sil
  6. umarım bu yazdıkların gerçekten yaşadığın bir ilişki içindir. öyleyse çok güzel. mutlu olmalısın. değilse bir özlemse yine çok güzel. umarım olur dilediğin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yaşanmış ve bitmiş bir ilişki için eskiden yazılmış bir yazı.
      Ara ara eski şiir ve yazılarımı yeniden yayımlıyorum. Teşekkürler.

      Sil
  7. Mimlendin! :) Bir ara uğrayıp almak istersin belki… Kolaylık olsun diye de: http://hayatseyahat.blogspot.com/2012/03/bir-mim-yarattm.html
    sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
  8. ah ya bu yazı çok güzel ama tekrar okudum.
    galiba hepsinden güzeli buydu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook önceden yazılmış bir yazı..
      Öylesine çaresiz bir anımda yazmıştım ki..
      Hala okudukça gözlerim dolar..

      Sil
  9. Şu dudaklarım aralandıgında dilimden dökülen ilk duamsın Allah seni bana hayırli kılsın M❤B bu yorumu birgün görürsen benim seni nedenli sevdigimi brkez daha anlmış olcaksın
    Seni sonsuz seviyorum çunki sen bana sevgilimin hediyesisin ❤❤

    YanıtlaSil