3 Kasım 2015 Salı

..



Yazmak istiyorum..
Sana anlatmak her şeyi..
Hayatımın ne kadar zor olduğunu..
İçimde taşıdığım ağır yükleri, pişmanlıkları, keşkeleri..
En çokta içimde ki kara deliği anlatmak istiyorum,
Beni her an yavaş yavaş sinsice içine çeken kara deliği..

Ne zaman büyüdük biz, ne zamandan beri böylesine yok oluyorum..?
Sayamıyorum artık geçmiş hazan yılları
Ve gelecek..
Gelmesinden en çok korktuğum gelecek..
Bir şey olacağından değil de olmayacağından..
İşte hiç bir şey olmayacak ya en çok bundan korkuyorum..
Umutlarım gittikçe törpüleniyor, nereye baksam hazan açıyor dünya..
Damlıyor bir bir günahlar insanlığımızdan..
Sahte sevgiler, sahte gülüşler ve sahte ışıklar...
Ve en çok çaresiz kalışlar..
Kendi çaresizliklerim, kaybedişlerim boğuyor beni..
Hep kaybetmiş ve özlemiş olmak!
Geçmişin beni böylesine ürkütmesi bu yüzden...
Neden payıma bu kadar özlem düştü ki..

Biliyor musun sadece şarkıların hüzünleri gerçek geliyor bana..
Sadece şarkılar ağlıyor bence aşklara..
Geri kalan her şey fani ve bir çıkar peşinde..
Ölümsüz aşklara inancım yok ki artık!
Zira herkes çıkarı kadar seviyor diğerini..

Belki bende farklı değilim kimseden,
Ama bildiğim tek şey ben seni isteyerek seçmedim
Ve bilerek sevmedim..
Hem zaten bu sevdada payıma düşen bir çıkarım  yok ki..
Üstelik umudum da yok..

Sadece yine kaybediş var, sadece hüzün var, hazan var..
Sadece umuda karışmış koca bir umutsuzluk var..






Nursalkımın..

7 yorum:

  1. Komşum merak ediyorum. Neden bütün yazıların hüzün, mutsuzluk, umutsuzluk dolu ne yaşadın böyle

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. O zaman gerçekten çok yeteneklisin ve yazdıklarından çok etkilendim . Hep böyle yazmaya devam 😊

      Sil
  3. D.S.K Sanırım biraz dirençsiz bir insanım..
    Yaşadıklarımdan fazla etkileniyorum ve hep bir geç kalınmışlık yaşıyorum..
    Ya da ne bileyim, böyleyim işte..

    YanıtlaSil
  4. Sevgilerimi biraktim...Ilhan Irem lede coook gerilere gonderdin:)))

    YanıtlaSil
  5. Sanırım sürekli hüzün yazma konusunda aynıyız :) Hemen aklıma "mutsuzluğa mı alışmışız" sözü geliyor... Kendi cümlelerimi buldum yazdıklarında. Ellerine sağlık. Takibe aldım, bana da beklerimmm

    http://ucurummavisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil