25 Nisan 2016 Pazartesi

Size Bir Sır Vereceğim Demiştim; Veriyorum..



Cuma günü yazdığım yazıda hani bir sırdan bahsetmiştim de kendimce küçük bir de oyun yapmıştım sırrımı bulun diye.

Hatırladınız değil mi? :)

Tüm güzel yürekli arkadaşlarım güzel yorumlarda beni kırmayıp bulmaya çalıştılar ve bol bol güzel dileklerde bulundular, olayın nihayetinde sağ olsun benim tüm kapalı ifadelerime rağmen Değmesin Yağlı Boya tevafuken sırrımı bulmuş ve yazmış.

Bende sizlere söz verdiğim üzere sırrımı ifşa ediyorum.

Bahsettiğim sır yakın zamanlarda bir oturuşta okuduğum, yaradan ve dua hakkında bolca düşünmemi sağlayan bir kitaptı.

Kitabın adı "Size Bir Sır Vereceğim" yazarı Mustafa KAYA,

Kitabın özümsemesi ile herkes içinden kendine bir sırrı pay çıkarıyor. Bir kaç ufak noktada acabalar geçse de içimden bu kitap çok yoğun bir şekilde bakış açıma tesir etti ve beni etkiledi. Daha önce blogumda hiç kitap tanıtımı yazmadım ama bu kitabı bütün sevdiklerime önermek istiyorum. Gerçekten samimi ve içinde duaya, Hz. Muhammet Mustafa (s.a.s) olan muhabbetinizi, ilginizi arttıracak, olayları farklı bir bakış açısıyla görmenizi sağlayacak yoğun bir kitap.

Evet benim sırrım bu. Umarım benim gibi arafta kalanlara, içindeki denizde dinmek bilmeyen hüzün fırtınasına yakalananlara bir fener ve ya kutup yıldızı olup yön verir.

Bu kitap hakkında yazılacak daha çok şey var ama kafamı ve kelimelerimi toplarlayamıyorum. Bu yüzden sadece lütfen alın ve okuyun diyorum.

Tüm güzel yüreklere selam olsun, en güzele emanetle...


Nursalkımın..

20 yorum:

  1. Bloguna bir uğrayayım dedim canım. Bu kitap bir süredir kitapyurdu.com sitesinde listemde duruyor. 40 lirayı doldurup ücretsiz kargo ile almayı planlıyorum. Böyle iddialı isimde kitapları çoğunlukla klişelerle dolu gördüm ben. Bir de buna şans vereyim dediydim. Sevgilerrrr ❤

    YanıtlaSil
  2. Arafta kalmak zordur, bilirim. Ama arafta olmamak ta neredeyse imkansızdır sanki şu dünyada onu da yaşıyorum. Kabul etmemek ve direnmek içinde hep Peygamber Efendimizden aman diliyorum. Hepimiz gibi. Hz aişe okumaya başladığım, Çöle İnen Nur sıraya koyduğum sırlar. Sizin sır kitabını da okuyacağım, sabırsız günlerimdeyim, bir çırpıda gelen her şeye iştahlıyım. Okuduklarımızla hayatlanmak dileği ile

    YanıtlaSil
  3. Nur salkımı bloğunun teması ilk gördüğüm zamandan beri dikkatimi çekiyordu. Bir çeşit analiz takıntım olduğundan düşünüyordum zihnini. Bu yazınla kendin çıkmazlarını belirtmişsin ya. zihnim biraz kendine geldi.
    Kitabı okumadım ama az çok tahmin edebiliyorum. Ailem sağ olsun pek çok kitap okudum Dellalların En Güvenilirini anlatan, tanıtan. İnşAllah sen ben ve biz tüm benliğimizle yaşarız Hakkın emirlerini ve Hakk'ın en sevdiğini rehber tutarız büsbütün.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  4. Sen tavsiye ettiysen okuruz elbette :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar nursalkimi . ben de bu kitabi aldim faceden goruyordum surekli. bana cok fazla uzatmis gibi geldi konusmalari ve tekrarlar cok. sirra vakif olana kadar son sayfaya geldim. yani lansmaniyla icerik ortusmedi kafamda. cok beklentiye girdigim icin. ama kitap asla kotu degil yanlis anlaşılmasin. tavsiye de ederim o ayri.sadece ben nedense bir mucize bekledim sonra dondum kendime dedim Kuran dan öte mucize mi var :)

    YanıtlaSil
  6. Demirkadın Demir;

    Kitabın içinde ki sırlardan bir tanesini söyleyeyim mi.. Sahabe olmak.. Sahabe peygamber efendimizi sevenlere ve onu görenlere denir. Sahabe makamı çok yüksek bir yerdedir hatta öyle ki sahabeye tabiin olma mevzu vardır. yani efendimizi görenlerin gözlerine bakmaktır tabiin olma. Kitapta buna dair öyle bir şey söyleniyor ki efendimizin'in bir hadisi var beni rüyasında gören beni gerçekte görmüş gibidir. Düşünsene o zaman efendimizi rüyasında görme şerefine nail olanlar sahabe olabiliyor? Bu ne kadar büyük bir şeref..

    Ve su.. Su hakkında söyledikleri çok keskin. Düşün insan topraktan yaratılmıştır diye biliriz. aslında çamurdan yaratılmıştır. çamur nedir peki? Toprak ve su karışımı.. İnsanın mayası su iledir, bu yüzden suyu kendi vücudumuzun bir parçası gibi kullanabiliriz. yani nasıl ki vücudundaki bir uzva düşüncelerin ile yön verebiliyorsun, içtiğin suya da aynı şekilde yön verebilirsin. Bir suyun yanında sürekli ilimden ve şifadan bahset, hatta ona dualar oku ve sonra da onun sana vesile olacağı şifayı düşünerek iç..

    Ve dualar ile ilgili çok güzel bir sır var, sen kırk gün boyunca hiç bir vakit namazını kaçırma ve her namazın ardına da bir vaktin kazasını ekle. Bu şekilde ömrün boyunca tüm kazalarını kılmaya ve namazına devama niyet et. Sonrasında dualarının nasıl kabul olduğunu göreceksin.

    Ve düşündükçe benim tüylerimi diken diken eden mevzu zaman ve izafet teorisi.. Düşünsene Kabe'ye gittiğinde hala o an orada efendimiz farklı bir zaman ışığın yansımasıyla orada.. Yani gözlerini yumup onun o Kabe'yi tavaf ettiği vakti düşün ve onunla beraber tavaf et.. O sürekli yaşanan bir olay ve senin tavafında bu şekilde sürekli yaşanacak..

    Bu kitabı bir kaç defa okumakta fayda var. Tabi canım bakış açısı belirttiğim gibi bu kitapla tanışmam benim için çok zor bir zamanımda oldu. Belki de bana tesiri ondan böyle kuvvetli..
    Dua ile kal, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Kahve Telvesi; Senin kadar güzel tavsiye edemesem de nacizane bir tavsiye.. Kitap çok güzel gerçekten. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Begonvil Sokağı; Bende öyle zamanlardayım, umarım senin ateşine de su serper bu kitap..
    Rabbim ferahlık ve huzur versin bizlere..

    YanıtlaSil
  9. Emine Bektaşi; Bence gerçekten güzel ve klişelerden uzak umarım beğenirsin canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Talha; zihnimde ki fırtınaları, düşünce hızını, karmaşıklığını ben bile çözemiyorum.. Kendime yetişemiyorum çoğu zaman.. Hep bir adım geride kaldığımdan sanırım hep karanlığım..

    Duana canı gönülden katılıyorum, Amin, inşaALLAH..

    Hep birlikte..

    YanıtlaSil
  11. nursalkımı canım
    ben de böyle bir zamana denk geldiği için aldım kitabı :)
    ancak benim zaten bildiğim şeylerdi içindekiler o yüzden hiç şaşırmadım. belki de şaşırmayı çok istiyordum ve şaşıramamak moralimi bozdu:)
    suyun kristallerinin zaten enerjiye göre değiştiği ispatlandı. yani sen nefretle yaklaş suya kristalleri farklılaşır. o farklı kristallerin de etkileri farklı olur.
    O yüzden eskiler dua okurmuş suya şifa olsun diye;)
    bu çok güzel bir buluştu o yüzden de şaşırmadım. izafiyet kısımları da zaten bilim çevrelerince de çok fazla konuşulan sürekli rastladığım konulardı ona da şaşırmadım. sakın canım ukala gibi algılama beni çok üzülürüm. kendimi ifade ederken bazen öyle durabiliyorum. sadece görüş bildiriyorum ve seninle bu konuyu konuşmak çok hoşuma gitti.
    ama bazen bilgilere yeni rastlayabiliyoruz o rastladığımız nokta bizim için değerli oluyor. senin adına çok sevindim canım. teşekkür ederim güzel yanıtın için sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Demirkadın demir; Yok est. neden ukalalık olsun. Evet bunların hepsini bilim olarak biliyorduk lakin ben hiç izafet teorisini efendimizin bu gün hala görülebileceğini düşünerek ele almamıştım. Mesela yıldızların ışıklarının bize ulaşmalırının zaman aldığını ve şuan gördüğümüz yıldızlarının bazılarının milyonlarca yıl önceden söndüğünü biliyordum evet ama ben hep dünyadan yıldızlara bakmışım mesela hiç gidip yıldızlardan dünyaya bakmamıştım.. Hele hele efendimizi hala bu şekilde görebileceğimi hiç aklıma getirmemiştim. Yani onun görüntüsü dünyadan hala her gün her an yansıyor. O hiç bırakmadı bizleri.. zaman bizim kendi içimizde kurduğumuz meftun ama rüyalarda zamandan müstesnayız. Hangi evrenlerde hangi zamanlarda geziyoruz kim bilir.

    Suyun kristalize olması ve tepki vermesi evet hepimizin çokça bildiği bir şey. Ama düşünsene bunu biz şimdinin teknolojileri ile yeni yeni keşfediyoruz, ben bunu kuran ve sohbet meclislerinde hep en orta kısıma konulan suyu ve bu geleneğin ne kadar geçmişten geldiğini düşündüm.. Yani bizim şimdi bilimle idrak ettiğimiz mevzular aslında İslam ile çok eskilerden çok basit şekilde ifşa edilmiş sırlar.. Ve zemzemi düşündüm milyarlarca insanın dua ettiği topraklardan fışkıran zemzemin kuvvetini düşündüm.

    Dedim ya benim bakış açımı değiştirdi aslında bildiklerimin ne kadar sığ olduğunu ve üstünde hiç kafa yormadığımı düşündüm. Ufkumu açtı :)

    YanıtlaSil
  13. Yazıyı ilk okuyunca yazarını merak edip araştırdım. Daha sonra bir forum sayfası oldugunu gördüm. mustafakaya.net Üye oldum fakat bir günlük bekleyişimin ardından üyeliğimin onaylandmadıgını fark ettim.
    Maksadım hem Mustafa Kaya ile tanışmak hem de bu güzel eserinin okuyucuları tarafından nasıl yorumlandıgını ona göstermekti. Eminim ki o da mutlu olurdu.

    Ve sanırım Mustafa Bey'in buraya sizin için bir yorum bırakması da sizi mutlu ederdi.

    Evet bunları düşündüm ama üyeliğim onaylanmadıgı için yapamadım.

    Saygı ve dularımla.

    YanıtlaSil
  14. Çıplak Yazar; O Mustafa Kaya sanırım kitabın yazarı olan kişi değil. Ama böyle güzel bir amaç için zaman harcaman beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim. Çok ince düşüncelisin, canı gönülden mutlu oldum.

    Sende dualarla kal..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. sözünüzü tuttuğunuz için teşekkürler. Bu kitabı duymuştum. Şimdi bir kez de bloğunuzda karşıma çıkınca okunacaklar listeme ekledim bakalım. Hayırlısıyla. Selamlar.

    YanıtlaSil
  16. Bu kitapların tamamını okudum ve içeriği alışılmadık ve teyide muhtaç şeyler olduğu için kitabın resmi facebook sayfasından bilgi almak istedim yazar hakkında. Ama resmen beni tehdit ettiler ve sen terörist misin dediler. Tamamıyla ticari amaçlar için yazılmış, insanların dini duygularını sömüren kişiler. Kesinlikle ciddiyet yok. İnsan okuduğu kitabın yazarını merak etmez mi? Merak ettik diye terörist yaptılar bizi. Ama CİMER e şikayette bulundum ve takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aynı tepki ile bende karşılaştım. Beni de tehdit ettiler tabi elinizden geleni ardınıza koymayın dedim ama yazar ile mi alakalı bu durum yoksa yayın evi ile mi alakalı bilemedim. İçinde bahsi geçen şeyelerin büyük bir kısmını zaten biliyordum, kitap çok hoşuma gitti en azından farklı düşüncelere ve umuda sevk etti beni ama bahse konu tepki beni de acayip rahatsız etmişti.

      Sil
  17. Merhabalar kitabı ben de birkaç sefer okudum çok kıymetli bilgiler var gerçekten kitapla ilgili yprımlarınızı okudum birkaç konuda beni aydınlattı yorumlarınız kitapta bahsi geçen kpku bahsi ve iami azam ile alakalı düşüncelerinizi merak ettim düşünvelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum sevgiler

    YanıtlaSil