19 Nisan 2016 Salı

Cesaretin Var mı?


Yalnızlığına mahkumluğum müebbet..
Söylesene ben rüyalarımı senden nasıl geri alabilirim..
Ahh deli sevdam böylesine yokken bende,
Nasıl bu kadar varsın hayallerimde, düşlerimde, düşüncelerimde..?
Bilseydin bana ne kadar ait olduğunu sever miydin beni?
Bilseydin her çıkmaz sokağın bir tek sana vardığını..
Bilseydin her kayan yıldızda tükenmek bilmeyen bir umutla seni andığımı...
Bilseydin ellerimi, yüreğimi semaya açtığımda duaların her defasında sana adandığını..
Bilseydin yokluğunda ne metruk acılarla nasıl çaresiz kaldığımı..

sever miydin beni?

Kanadı kırık bir serçe misali ümitsiz çırpınışlarımda her an biraz daha yiterken ben..
Ebem kuşağının yedi rengi yıkık çehremde birer birer solarken,

sevseydin...

Nevbaharların  rengarenk kırk tonu açardı gülüşlerimde..
Sevseydin, tarumar edilmiş her bir sevdanın kavuşmasını yaşardım yüreğinde..
Sığınıp gecelerine, sarmaş dolaş gündüzlere varırdım teninde..
Gözüm gözlerinde, ellerin ellerimde, yüreğim yüreğinde..
Kokun benliğimde..
Gönüllü teslim olurdum sana, içime çektiğim her nefesinde..

Şimdi gururumu yerle yeksan edip kısacık ömrü olan bir kelebek misali avuçlarına konsam,
Şimdi ardımda bırakıp tüm hasretleri, özlemleri, savrula savrula kollarına koşsam..
Şimdi tüm yalnızlıklarımı sıyırıp nevrimden, ruhumu senin dipsiz kuyularına atsam...
Baksam, doyamasam, baksam da gözlerinin koyu karasında kaybolsam..
Donan arzularımı alıp, kor ateşinde yansam!

Şimdi çıksam sana gelsem...
Yüreğine, evine, tenine alır mıydın beni?
Yusufçukları salıp bağrıma, kırık kalbimi sever miydin?

Şimdi seni çok seviyorum desem, hiç düşünmeden bende der miydin???






Nursalkımın..

4 yorum:

  1. Sevmenin yükünü bir garip rüzgara savurdum seni sevmenin yokluğunu varlığımla yıkadım ben seni sevmeyi değil sensizliği öğrendim ...Sevmek sumak kadar acı ...Sessiz kaldım

    Yüreğine emeğine sağlık Sevdiğim bir şarkıdır ...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Sevmek yürek ister... Yüreği olanın cesareti de olur...
    Dizeler herhalde size ait, çok güzel ve anlamlıydı. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Nur'cuğum senin şiirlerin çok duygu yüklü, çok güzel bir o kadar da hüzünlü, kalemine sağlık canım, sevgiler...:)

    YanıtlaSil