18 Aralık 2015 Cuma

..



Her kaybediş biraz daha çaldı ruhumdan..
Her tükeniş benliğimden parça parça götürdü!
Ümit artık mucize benim için..
Düştüm kalkamıyorum!
Huzur artık imkansız benim için..
Dondum çözülemiyorum!
Renkleri gittikçe sönüyor tüm kimliğimin,
Hislerim acıyor, yürek artık iflah olmaz..
Ne mümkün böyle yaşamak!
Kayboldum bulamıyorum...
Kelimeler gittikçe yitiyor özümde,
Çaresizim, susuyorum..
Öyle derinden kırıldım ki,
TARİFSİZİM, ölüyorum.


Rabbim beni bırakma,
Tükendim, Mecalsizim..
Yapayalnız bir başıma,
Korkuyorum, Kimsesizim..




Nursalkımın..

5 yorum:

  1. Canımm seni her zaman okuyorum ama telefondan yorum yapılamıyor sana bir baksana yorum gadgetina . şiiirler güzel resimlerde harika ama koca gece beynimde sondaki noktalı harfler bunlar neyin kısaltması olabilir diye . her defasında tuhaf şeyler buluyorum uok diyorum hayal gücüm çok fazla . mutlu görünen mutsuz suratını öptüm:))

    YanıtlaSil
  2. Öyle karanlığa gömüldü ki avuçlarımda biriktirdiğim umutlarım çaresizlikler sarmış yüreğimin kimsesizliğini bir acı vuruyor yalnızlığıma dair senden kalan bir tek darmadağın bir harabe ... sessiz kaldım ...

    Şarkıda çok güzel sevdiğim bir şarkıdır yüreğine sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Hep kaybedenlerden oluyoruz. Kaybede kaybede bu gidişle bir gün tükeneceğiz.
    Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Birgün kazananlardan olmak dileğimle bilikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar insanın içinde kendimizi yalnız hissetmemizin de bir hikmeti olmalı. Her şeyin bir hikmeti olduğu gibi.
    Ben şöyle düşünüyorum. Ne zaman insanlardan uzaklaşsam, O'na yaklaşıyorum. İşte en sevdiğim sebebi bu. :)

    YanıtlaSil
  5. Canım nasılsın güzel günler hepberaber ins.

    YanıtlaSil