28 Ocak 2012 Cumartesi

..































ALLAH der ki:
"Kimi benden çok seversen, onu senden alırım."
ve ekler:
"Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım."
 ve mevsim geçer,
gölge veren ağaçların dalları kurur,
sabır taşar,
canından saydığın yar bile bir gün el olur..
Aklın şaşar,
dostun düşmana dönüşür,
düşman kalkar dost olur,
öyle garip bir dünya..
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur..
Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya..
Öldüm der durur, yine de yaşarsın..!


Hz.Mevlana

Nursalkımın..

6 yorum:

  1. çok güzel bir yazı nursalkımı bloga dökmen çok güzel olmuş :)))
    bu arada ben blogcu.com dan sirintariflerblogspot.com yani gurme şirin hayırlı olsun yeni blogun :))) ve benimde )))

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım teşekkürler. Ama yeni şiirlerinizi okumayı özledim:) Sevgiler dost.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel yazılanların hepsi blogunuz çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. ''Öldüm der durur yine de yaşarsın''
    son sigarayı 1.bölümden 10.bölüme kadar 1 solukta okudum devamını bulamıyorum..arama butonun çalışmıyor.
    son sigara çok sürükleyici bir hikaye...diğerlerinide okuyacağım..evdeki kitaplar beklemeye alındı..bu hikayelerinin bir kitapta toplanmasını ve başucumda bulunmasını o kadar çok isterdim ki...
    sevgiler..saygılar..

    YanıtlaSil
  5. Sayfanın sağ tarafında bulunan kategoriler bölümünden Hikaye Son Sigara linkine tıklarsan oradan tüm bölümlere ulaşabilirsin canım.
    Umarım beğenmişsindir, okudukça fikirini belirtirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmek ne kelime...böyle umut dolu,iyiliklerle bezenmiş bir öyküyü okumak beni mutlu etti..hikaye olduğunu bilsemde sanki yaşanmış gibi etkiledi beni bir hayli..okurken bu hzünlü dünyamdan ayrılıp onların iyilikle başlayan,umutla devam eden sevgi ve mutlulukla biten hikayesini okumak bana çok iyi geldi...
      Teşekkür ediyorum..çok teşekkür..
      15.bölümü de merakla bekliyorum ...yorum yazmadan duramam zaten..bir post yazarmış gibi yorum yazarım farkındaysan..Fikrim geldi yorumlarımdan bir post mu yapsam ne yapsam..
      bende denemek istiyorum yazmak istiyorum geçen akşam başladım öylece duruyor....devamını getirebilecekmiyim bakalım..pek kendime güvenim yok bu konuda anlamışsındır..
      görüşmek üzere hoşçakal kucak dolusu sevgiler..

      Sil