28 Şubat 2012 Salı

Bir Şarkı ve Sen..!




Bir acı harlandı yüreğimde,
Sanki minicik bir kuş dağlandı ellerimde..
Bir şarkı namesi dolanıp kaldı dilimde.,
Ve gözlerim..

Gözlerim yağdı yine geceye..
Ay kızı penceremde uçuştu,
Periler benim aşkımla yandı tutuştu..

Ne ağırmış mazide kalan kırık bir sevgi parçası...
Ve ne acıymış giderken sevmek..
Bir bakışın masum hülyası,
İyileşmeyen yüreğimin kanayan yarası..
Fani ömrümün tükenmeyen yası!

Ve ben seni orda son defa gördüğümde..
Ve sen bana orda son defa güldüğünde..


...Sustuk

                 Baktık...

...Anladık


Gözlerin dile gelip;
Ve "artık bittik küçüğüm" dediğinde...

...Sızladık

                Kanadık....

...Ağladık

Gözlerimden damlıyorken bir bir zamanın kini,
Benden geldi geçti bazıları, yüreğimi mesken tuttu kimi!
Senden sonra bu limana uğrayan hiç bir gemi..
Bil ki çıkaramadı yüreğime sağladığın zehirli hançeri!

Şimdi rastgele açılmış bir radyonun kısık sesi beynimi tırmalarken,
Patlayacak gibi çarpıyor kalbim!
Üşüyorum... 
Umutlarım çaresiz bir dilenci,
Ve ben yalnızlığa yazdım seni!
Ölüyorum..

Ne kolaymış meğer senin gibiler için..
Oysa inanmıştım ben sana
Her şarkıda yerine sevemem diye yeminler ettiğinde..


Şimdi kulaklarımda bir kulaklık, ve silik bir name..
Çalıyor eski, bizim şarkımız..
Senden uzakta, yerine sevemem diye...

!


Nursalkımın..

8 yorum:

  1. Acıyı yaşatanlar için ...Acıyı yaşamanın be olduğunu bilmezler..yüreğine sağlık cnm..

    YanıtlaSil
  2. "Sustum....
    Konuştu muştularım...
    Dile geldi bir yanım...
    Katre katre...
    Kanadı...
    Sustu sol yanım..."
    Şimdi uzaklara daldı gözlerim ve sustum....

    YanıtlaSil
  3. canım benim merhaba
    yine her zamanki gibi döktürmüşsün
    çok şahane olmuş...
    senden uzakta hep birşeyler eksik...
    sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  4. Favori şarkılarımdandır..evet yine döktürmüşsün cimcime..ve dökmüşsün yüerğinden ilmek ilmek..

    YanıtlaSil
  5. Sayfan cok hos, Bence hic bir temasina falan dokunma ..
    Yuregimizdekileri seslendiriyor sanki ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yüreğine sağlık diyorum, süper olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Aşk neler yazdırıyor ...kanasa bile yara hergün .....teşekkürler canım yüreğine kalemine sağlık çok güzeldi

    YanıtlaSil
  8. canım ben geldim tanıştığıma memnun oldum
    çok hoş anlatmışsın ellerine sağlk
    muhabbetle kal
    bir şey soracağım aşağıda online ziyaretçii nasıl ayarlanıyor
    bana yanıtlarmısın teşekkür saat ayarıda çok hoşmuş.

    YanıtlaSil