6 Eylül 2012 Perşembe

Bir, iki, üç.. Vee perde!


Bazen kendimizi dinleriz..
O an içimizin renkleri canlanır gözlerimizde ve belki de sadece soğuk, nemli bir yalnızlık..
Koca bir kara boşluk, belki de hayallerimiz ruhumuzdan koparak gelir önümüze ve içinde koca bir yaşanamamışlık...
Sessizliği dinleriz uzun bir müddetçe, çoğu zaman kimsesizliği..
Bayatlamış hüzünler yine meze olur sofralarımıza,
Acının rahiyası öylesine sarnoş eder ki nahoş bünyemizi..
Sözlerimiz şaşırır yolunu korkak bakışlarımız eşliğinde..
Bazen gözlerimize doğru yol alır batmalar, bazen yanaklarımızın üzerinde ıslak ince bir çizgi olur hayat..
Can parçalanır boşluklarda ve biz çoğu zaman ayrılığı içeriz süslü bardaklarla..
Bize biçilen, payımıza düşen hangi çaresizlikse sessizce kabulleniriz..
Ellerimize alelade tutuşturulmuş yoksunluk içeren bütün hisleri sessizce alıp gideriz..
kimi zaman heybemize biriktirdiğimiz bu hisler yorar bacaklarımızı, acıtır yüreğimizi..

Toprak gibi olmak isteriz bazen, kabullenilmiş çürük cesetlerin sessizliği gibi sessizce kabullenmeyi kabullenmek..
Can tak ettiği noktada kopmak için tenden çırpınsa da, payımıza düşeni çekmek hüküm olarak giydirildiğinden kaderimize kıvranırız..
Ölecek kadar nefessiz kalır, ama yaşayacak kadar da nefes alırız..

Sayarız acıları oynattığımız yırtık perdeli hayat tiyatrosunda yıkılışlarımızı!

Bir, iki ve üç...

Bir, iki, üç..

Bir...
İki...



Nursalkımın..

10 yorum:

  1. enfes...
    ''..koca bir yaşanmamışlık..''

    YanıtlaSil
  2. ölecek kadar nefessiz kalır..yaşayacak kadar nefes alırız....Yüreğine sağlık arkadaşım..Hayat hep böyle..En sonunda perde.

    YanıtlaSil
  3. Yalnız olan biz miyiz bazen?

    Ya da insan oğlumu yalnız artık?

    Bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. hüznün en hası bayatlamış olanıdır sanki. acı vermez, gerçekten hüzündür o artık.

    YanıtlaSil
  5. kuzum ben geldim.
    yorumuna teşekkürler.
    özlemiştim seni çok iyi ettinde geldin.

    ne kadar derinden yazmışsın.
    hep acılar üzüntü bazen tv radyo açmak istemiyorum.
    içimi üzüntü kablıyo..:)

    YanıtlaSil
  6. ...Sessizce kabullenmeyi kabullenmek..Nursalkımı kalemine sağlık, yüreğin dert görmesin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. evet malesef öyle hayatta böyle şeylerde oluyor...
    Napalım herşey bizler için :((
    yüreğin sağlık canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bloguma biraktigin o son yorum icin cok tesekkur ederim Nur:)
    buralarda olmayacagim ama hep aklimdasiniz, sizlerinde duasinda olurum insallah:)
    yazilarini okumaktan cok keyif aldim bunu bilesin daha guzel yerlere gelesin insallah opuyorum

    YanıtlaSil
  9. BAYATLAMIŞ HÜZÜNLER LAFINA BAYILDIM. ÇOK ÜZÜLDÜĞÜM ESKİ ANILARIMA DALIP GİTTİĞİMDE BU SÖZÜNÜ HATIRLAYACAĞIM CANIM BENİM..

    YanıtlaSil