20 Şubat 2013 Çarşamba

AŞK AĞLIYOR..



Aşk ağlıyor benim gözlerimden!!!

Dur..
Dur da bir dinle, birbiriyle oynaşan göz yaşlarımın çılgın senfonisini..
Çığlık çığlığa bağırıyorken bakışlarımdan isyanlar..
Dinle içimde sızlayan aşkın acısını!

Ellerimi uzatıyorum hayaline,
Dokunurken kelimeler, ucu kırık kalemimden mecalime,
Uzatıyorum ellerimi, uzanıyorum hayaline..
Ah ki, tutamıyorum..
Tutunamıyorum o gamzelerine..
Dokunamıyorum gözlerinde ki aksime..

Kulaklarım sesinin işvesiyle sarılıyken hala,
Kaçamıyorum adıma yakışan seslenişinden..
Diyorum ya..
Sesin hala duyularımda öylesine berrak..

Yeni simalar gönlümün avına yenik düşüyor..
İçime hapsettiğim her sevgi-her sevgili senden kıyasla nasibini alıyor..
Sana uğramadan hiç bir aşk, aklımdan geçip gitmiyor..
Gidemiyor kırık gönlümün kervansız yolundan hiç bir yolcu..

Ah be..

Ah be diyorum her seferinde..
Kahrediyorum talihsizliğime..
Yine..


Aşk kan damlarken avuçlarımda,
Lanetlere sarıp sarmalayıp seni anıyorum..
Lanetleri kesik bir hıçkırıkla tutuşturup adının ardına,
Kaçamak bakışlarla, ürkek satır aralarında gizli gizli özlüyorum...

Söverken geçmişime değen varlığına, günümde ki yokluğuna ağlıyorum..



Nursalkımın..

10 yorum:

  1. :(((
    şiiri okuyunca üzüldüm :((

    YanıtlaSil
  2. nerdesin sen yaw.
    iyi misin.
    iki mimin vardı bende görmedin ki.
    :)
    aklımda sana sulu köfte tarifi yazcam ya.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Öyle içime dokunuyorki yazdığın her kelime Nursalkımım, öyle seviyorum ki senin yazdıklarını okumayı anlatamam.
    Yüreğine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  4. canim o kadar damardan ki
    yüregine saglik .

    YanıtlaSil
  5. oysa, ağlamak güzeldir (miş)....

    YanıtlaSil
  6. Canım yüreğine sağlık...ağlamak güzeldir aslında...Yüreğinde gözünde hüzün varsa..

    YanıtlaSil
  7. Yine bizimle olmana Dönmene çoook sevindim Nur'lu arkdşım benim..
    Yazılarını seni ne kacar özlemişim..
    Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel yine.. yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Kaç damla gözyaşı bir damla aşk eder?

    YanıtlaSil
  10. Nursalkımım canım Aşk ağlasında sen sakın ağlama aşk hayatında..Sevgi hayatından eksik olmasın..

    YanıtlaSil