21 Kasım 2013 Perşembe

Karışık İfadeler


Ayyy bayıldım ben bu resme ya..
O şaşkın ifadeler falan ne kadar şirin öyle :)

Neyse, bir yerde dolanırken gördüm, beğendim ve sizlerle paylaştım.
Bu aralar biraz duaya ihtiyacım var, hazır gelmişken yüreği büyük dostlarımdan dua talep ediyorum.
Bu aciz şahsiyete dualarınızda yer verirseniz, bu dünyada benden mutlusu olmaz..
Tüm herkese mutluluk ve huzur dolu günler diliyorum rabbimden..
Şu yukarıda ki mutlu sarı kafa var ya :) işte bu yazıyı okuyanların yüzünde ki ifade aynısının tıpkısı olsun inşaALLAH.

Hayırlı cumalar, hayırlı haftalar, hayırlı ömürler..

Nursalkımın..

8 yorum:

  1. Farklı Şeyler gerçek ten nerden buluyorsunuz bunları.. :)

    YanıtlaSil
  2. Seninde yüzün gülsün yüca Allahım kalbinden ne diliyorsan, neye ihtiyacın varsa gerçekleştirsin..Canımmmmm. Tüm dualarımız senin ve ihtiyacı olanlarla..

    YanıtlaSil
  3. bende çoook beğendim bende :) hepimiz yüzüde sevgi pıtıcıkları açsın :)

    YanıtlaSil
  4. şimdi okudum. şu andan itibaren dilek ve dualarım seninle.
    iyileşince çık ortaya amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Dualarımızdasın sende bizde dua et ama :)

    YanıtlaSil
  6. bende bayıldım ve saskın olanları cok begendım :) canım katılmadıysan eger senı cekılısıme davet edıyorum..sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Tum iyilik saglik,guzellik umut seninle olsun..dualarim seninle..

    YanıtlaSil
  8. Canim iyisin dimi simdiden yeni yilin mutluluk saglik ve tum dileklerinin gercek olacagi guzel gunlerle dolu bir yil olsun diyerek kutluyorum.

    YanıtlaSil