2 Aralık 2014 Salı

Söylesene..



Söylesene nasıldır senin kokun..?

Kelimelerinin küçük kalbi kırık,
Sevda sözcüklerinin boynu bükük,
Yüreği bıçak kesiği gibi sızlatılmış,
Mısraları yarım bırakılmış şiirler gibi mi ..

Yoksa en çetin hikayelerin parçalandığı,
Noktaların virgüllerle darıldığı,
Umutları paragraf başı bırakılmış,
Sayfalarının ucu katlanmış kitaplar gibi mi?

Söylesene nasıldır senin kokun?
Gözyaşları gibi tuzlu mudur tadın?
Ateşin sıcağı gibi keskin midir sevişlerin?
Söyleseydin kim bilir nasıl yakışacaktı dudaklarına adım...?

Söylesene,
Yoksa sen, okuduğum şiirlerden daha mı güzel kokarsın...
Söylesene sen de ben gibi yarım kalmalardan mı korkarsın...
Söylesene..
Bir gün dudaklarını bulur mu tadım..






Nursalkımın..

12 yorum:

  1. bulmaz sa yazık olur!
    bulsun!
    lütfen!

    YanıtlaSil
  2. nasıl biliyor musun?yar gibi...kendi kokumdan bir haberdim yarin koynuna girene kadar, kokusu üstüme sindi, şimdi kendi kokum bana yabancı.önceleri duyduğum yarin kokusunu şimdilerde kendi kokum diye duyuyorum.Arada bir kahve kokluyorum güzel oluyor; kokuya alışınca duymayı özlüyor insan...

    YanıtlaSil
  3. bulsun yaaa :(
    bu şarkıııı beni başka yerlere götürmüştür hep ...

    YanıtlaSil
  4. bulmalı..vesselam :):)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi. Yüreğine sağlık Nursalkımı... Kalemin daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Yine çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Bu şiiri okusaydı kesin bulurdu ;) :) çok güzel !

    YanıtlaSil