9 Şubat 2015 Pazartesi

Bak..



Bak gözlerimin derinlere..
Ahh..Şu devaya kavuşmayan dertler vardır ya,
Hani sonsuzluğa uzanıp sam yelinde saklanan..!
Hani ölüm döşeğinde, içi geçmiş hayaller vardır ya,
Kurtulması bir mucize olan..!

Bak gözlerimin derinlerine..
Ne ifrad göreceksin orada, ne de yaşamaya dair tek bir ışık..
Her firakın yasını tutmayı kendine görev bilmiş bir teslimiyetsizden başka!
Her acıyı kendi bünyesinde biriktirmiş bir ruh ve karmakarışık!

Gel! Bak gözlerimin derinlerine...
Uzağında kalan ve sana anlatamadığım hikayemizin son paragrafından!
Ne olur gel, ne olur bana gel..

Damarlarıma nakşettiğin bu hüzün, kalbime ulaştıkça her saniye...
Durasım geliyor zamanın en orta yerinde!
Durdurasım geliyor hayatı bam telinde!
Dünyaya azrail kesilesim geliyor!
Kaderim, sanki ecelin elllerinde..

Bak gözlerimin derinlerine..
Yüreğine işleyecek ıstırabımı orada bulacaksın..
Acıyacaksın belki bana,
Belki sarmak isteyeceksin yaralarımı,
Belki tutmak ellerimi,
Belki baştan kurmak sensizliğinden yıkılan hayallerimi..

Bak gözlerimin derinlerine...
Gördüklerinden ibaret bir yalan duracak karşında..
Ve ıstırabın izlerini hissedeceksin gözlerinde..

Cesaretliysen şimdi, 
Tut omuzlarımdan, hadi durma bak gözlerime...


Nursalkımın..

6 yorum:

  1. Helal sana.Tesadüf belki ama Müzeyyeni dinliyoruum şu an..müzikle birlikte güzel geçtii yazin...

    YanıtlaSil
  2. nur,
    özlemişim senin hüznünü,
    öpüyorum,çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. vaaaaow bu şiir çok farklı geldi. o kadar güzel ki , en çok 2. kıtaya çarpıldım diyebilirim. Kalemine sağlık. ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yazmışsınız tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir paylaşım olmuş tskler. Bloğunu takibe aldım canım benim bloğumada beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil