19 Mart 2015 Perşembe

..... .....



Ve en çok...
En çok gece olunca, etrafa bir sessizlik çökünce duyuluyor iç sesim
Ve en çok o zaman vuruyor tam on ikiden beni hüzün..

Bazen kaçıp kurtulmak istiyor ruh ten kafesinden..
En çok ümitsizlik geldiğinde yanıyor canım..
Ve en çok imkansızlıklara kanıyor içim..

Ve bir de sen..
En çok sessizliğin yankılanıyor mabedimde..
İnşirahlar fayda vermiyor ki!
Yetmiyor artık uzaktan sevmeler,
Bir tutam duayı alıp bastırıyorum sensizliğime!
Olmuyor...
Sen kaybından ölüyorum yavaş yavaş..

Başım dönüyor, sen dönüyorsun,
Ama dünya, benim dünyam duruyor işte!
Günahlar geliyor vuruyor beni en kuytularda,
Melodisini kaybetmiş bir beste misali
Süzülüyor, savruluyor tüm notalarım...

Söyle, hangi teselliye sığınayım?
Söyle, hangi kapıdan medet umayım?
Bu yokluk ölesiye kanıma dokunuyor,
Canıma canıma batıyor, feryat figan ahlarım!
Söyle, bu yıkılmışlığın hangi tarafından tutayım?

Ne dersen de...
Yolunu kaybetmiş bir yolcu..
Ateşe düşmüş bir günahkar..
Masumiyetini yitirmiş bir zavallı..
Fark etmez ki benim bir adım yok artık,
Ben benden göçeli, yüreğimden bir sen geçeli çok oldu..
Gelip de baş köşeme kurulduğundan beri..
Kimi zaman fakir bir dilenci,
Çoğunlukla kimsesiz bir göçebe...

Yani anlayacağın çok oldu ben biteli...

s..s..d..s...

bilmeyeceksin.hiç.bir.zaman...





// Sana Not :)
Sorduğun için teşekkür ederim arkadaşım..
Bedenen idare eder, lakin ruhen  ..
Blogu daha doğrusu yazmayı bırakmamak için çırpınıyorum..
Ve lütfen üzülme!

Nursalkımın..

12 yorum:

  1. ama blogunu da yazmayı da bırakma ya lütfen

    YanıtlaSil
  2. niye bırakmak istiyorsun :( çok güzel yazıyorsun <3<3<3

    YanıtlaSil
  3. Melek Bahar;
    Yanlış yazmışım canım. Bırakmamak için çabalıyorum.. Yani henüz bırakmaya karar vermedim...

    YanıtlaSil
  4. Kreatif Başkan;

    Yok yanlış yazmışım, bırakmamak için elimden geleni yapıyorum.. Bir arkadaş bırakacaksın bu gidişle demişte bana ona cevaben az yazdığımın farkında olduğumu ama elimden geleni yaptığımı söyledim.. İlgin ve beğenin için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. nur,
    uçmuş bu şiir söylemezsem olmaz:)
    eline sağlık,yüreğine de

    YanıtlaSil
  6. Bak sana bişey diyeceğim biliyorum içindeki acının ne denli seni parçaladığını ama biliyor musun şu satırlar olmasa insan daha da dağılıp gidiyor ve sonrası bir kayıp hüviyet oluyor. Kelimeler öyle bir güç ki insana hayata tutunma ve nefes alma gücü veriyor. Ve inan bana acı verse de sevmek yüreğine bahşedildiği için şükret Mevlaya her şeye rağmen sev hem de çok sev ve sabrını ondan dile, ona sığın. O kimsenin hakkını kimsede bırakmıyor. Şimdi hadi bakalım al kalemi eline ve yine güçlü satırlarınla devam yola:)
    Kocaman bir sevgi buketi bıraktım kapına hemen al onu içeriye soldurma kapılarda:)

    YanıtlaSil
  7. Birgun umutlu sevdiginin yaninda huzun degil mutluluk mutluluk la yazdigin siirlerinide okuyacagim dimii?? Birgun gercek olurmu bilmem ama seni tanimayida cok isterim :)) gonlunce gecen hafta sonu diledim..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. 2012'de yola çıkan çoook emek verilmiş bir blog... Bırakmayız :)

    YanıtlaSil
  9. ben yazı ve şiirlerini çok severek takip ediyorum..bırakma sakın..hatta kitap bekliyorum senden..

    YanıtlaSil
  10. gecenin hüznü ciğerimize işlemiş
    biz hiçbir şeyi bırakamayız..

    YanıtlaSil
  11. blogu bırakma sen de gitme herkes gider oldu :/

    YanıtlaSil