27 Nisan 2015 Pazartesi

geldim..



Geldim...
Yalnızlık ruhumda böylesine hüzünlendirirken beni,
Böyle çaresizken ümitlerim..
Küçük bir kelebek misali pervane olmuş savrulurken ateşlere..
Ve böylesine nemliyken gözlerim..

Kapındayım, 
ısrarla tüm duvarlara direniyorum!
Bir tek senden ümidi kesemedim,
Kır zincirlerimi rabbim!
Kalan son takatimle geldim..
Buradayım, yalvarıyorum..

Bir tek sana muhtaç aciz bir dilenci olduğumu bilerek geldim..
Ellerimi huzuruna açtım, duaların kapından boş dönmediğini umarak geldim!

Ey güzellerden daha güzel rabbim,
Ey kimsesizler kimsesi,
Ey yüreğe ışıldayan umut,
Ey karanlıkların açan çiçeği..
Ey kendisine geleni aşkının beşiğinde ağırlayacak yüceler yücesi...

Yine geldim kapına, sen kapına gelmeme izin verdiğin için,

Yine açtım ellerimi huzuruna, sen benden istememi istediğin için,

Sana dayandım, senden başka kimsem olmadığı için,

Sana güvendim, içimde ki yangına senden başkasını şahit edemediğim için...

Çaresizim ey çaresizlerin tek çaresi,
Dertliyim ey dertlilerin tek dermanı,
Günahkarım, acizim, kap karayım biliyorum..
Ama senin rahmet denizin öylesine büyük ki..

Rabbim ben bilinmezliklerde yolunu kaybetmiş, tek başına kalmış virane bir yolcu..
Dünya hanını kendine zindan etmiş ruhu körelmiş aptal bir çocuk...

Geldim..
Her şeyimle sana mağlumum ya Rahim..
Affına talibim her zerremle ya Gafur..
Aşkına talibim tüm yüreğimle ya Vedud..

Ey alemlerin tek sahibi, eşi benzeri olmayan tek yaradan;

Beni kapından kalbi kırık ve elleri boş geri çevirme..

Ey terennümü umutlara inşirah olan rabbim, çok yoruldum ne olur beni bana bırakma..

Ne olur rabbim beni böylesine sahipsiz ve çaresiz bırakma..

Ben sana sığındım rabbim, sadece senin merhametine, rahmetine, şefkatine ve affına sığındım..

Tüm acziyetimle, tüm küçüklüğümle kocaman varlığına sana sığındım....

GELDİM, Secdeyi kendime en yüksek mertebe, varlığını zavallılığıma merhem bilerek geldim..

Acıyan yaralarıma sürdüğüm ilaç ol Allah'ım..

İşte geldim, burdayım...


Bismillahirrahmanirrahim..

Allah bana yeter, O’ndan başka ilah yoktur. Ben yalnız O’na dayanırım. Çünkü O, büyük Arş’ın, muazzam hükümranlığın sahibidir.”(Tevbe, 9/129).

(amin)


Nursalkımın..

4 yorum:

  1. nur,
    titrettin içimi,ne güzel bir dua.
    amin

    YanıtlaSil
  2. özlemişim yazılarını dost..

    YanıtlaSil
  3. Canım seninle ben ne gidebildik ne gelebildik. Şiir muhteşem...

    YanıtlaSil
  4. gıtme sen hep gel ıcıme dokunuyorsun ....

    YanıtlaSil