21 Ağustos 2015 Cuma

Müebbete Kaldım



Yüreğimin müebbete tutuklu kaldığı güzel sevgili..
Kır artık şu avare gönlüme vurduğun kelepçeleri..
Ne olur azad et hapsine mahkum ettiğin geceleri..
Uğrama artık, bana bırak dilimde yarım kalan heceleri...


Ey ömrümü benden habersiz saran gamsız ruh!
Her aklıma gelişin fütursuzca nefesimi kesiyor...
Sensizliğe vurduğum her an beni bende katlediyor!
Vebalim olduğundan bu yana, günüme güneş doğmuyor..


Acımadan gözlerime, göz yaşlarıma hapsolan zalim!
Hiç mi vicdan yok sende? Yeter ! Yeter bırak!
Sessizliğinle tüketme ümitlerimden arda kalanları..
Yeter! yüklenme üstüme, kalmadı ayakta duracak halim!


En masum rüyalarıma en acı yoksunluğu salan hain!
Ebedi aşkına mahkum ettiğinden beri beni halim..
Dönmüyor artık dünyam, hapsoldum karanlığa,
Dolmuyor çilem çekmekle, ben yine ateşe talim...





Nursalkımın..

1 yorum:

  1. Nursalkımı!!
    Sen geldin, ben geldim, artık buralardayız, uzaklaşmayız bloglardan değil mi :)
    <3 <3

    YanıtlaSil