14 Ekim 2015 Çarşamba

Üşüyorum..


Hatırlar mısın?
Yağmurlar yağarken sahilde sırılsıklam kaldığımız o geceyi...
Hani tutup kollarımdan gözlerime bakarak birleştirdiğin o heceyi...
Durdurmuş dünyayı ve usulca avuçlarıma vermiştin ya hani sevdayı,
Yıldızları denize döküp, ışıltılar saçmıştın çocuk rüyalarıma,
Başımı yaslayıp omzuna, ufacık öpücükler kondurmuştun alnıma,
Hani sabaha kadar durmadan bana masallar anlatmıştın...
Hani güneşin doğuşunu sarılıp battaniyemize koyun koyuna izlemiştik,
Hani ben o bankta göğsünde uyuya kalmıştım da kıpırdamamıştın saatlerce...
Hani yüzümü avuçlarına almış ve beni saklamıştın rüzgârdan...
Hani ben ağlarken mutluluktan, öperek silmiştin gözyaşlarımı...
Hani tutup umutlarımdan, unutulmazlık üflemiştin ruhuma?
Hani karartıp gözlerimizi yeminler savurmuştuk bağıra çağıra?
Hani biz ..
Hani...

Hatırlar mısın sahi?
Şey.. Ben unutamadım da bir türlü..
Vefasızlığı soracaktım sana ...
Korkma, sadece toz kaçtı gözlerime,
İnan ki çaresizlikten ağlamayacaktım...
Yoksun ya, şimdi ben gecelere küs, gündüzlere dargın yaşıyorum..
Hani biz yine o sahilde birbirimize arkamızı dönüp gittik ya,
Hani gözlerimiz ağlarken hıçkıra hıçkıra biz elveda diyemeden bittik ya..
İşte ben mevsimleri şaşırmışım o gün, şimdi yazı kış, kışı yaz yaşıyorum..
Kışları yanarken kuytularda ateş alev, yazları buz gibi üşüyorum..
İşte o günden beri ben yüreğime saplanan bu acıyı kalbimde taşıyorum...
Hani ölürüz demiştik ya ayrı düşersek..
İşte ben canımı o gün sende unutmuşum, şimdi biçare bedenimde ruhsuz yaşıyorum...
Üzülme benim için, acıları da tanırmış zamanla yürek, yavaş yavaş kedere de alışıyorum...

Öylesine yani..
Soracaktım sadece..
Üşüyorum da ben, soracaktım güneşim de mi sende kalmış?
Yoksa onu da mı benden zalim kader almış?
Üşüyorum sadece..

Biliyorum gitmek gerekiyor artık bu acılardan..
Biliyorum artık silmek gerekiyor maziyi, kaçmak yangınlardan..
Saplanıp kalan acıyı ovuşturmak, geçmek yalnızlardan...
Biliyorum hepsini, İnan biliyorum..
Bir sitemim de yok ama,
Yine de üşüyorum...



// 2007-Eskilerden..


Nursalkımın..

7 yorum:

  1. Acıya alışıyorsun da o üşümek hiç geçmiyor bilesin.

    YanıtlaSil
  2. "şey.. ben unutamadım da"
    derindendi bu
    samimiyetin sillesi

    YanıtlaSil
  3. Acı ve hüznün yakıp kül ettiği kelimelerinden uzak kalmışım..

    Yine ne duygulu anlatmışsın..

    YanıtlaSil
  4. Bazı acılar birkaç insandan bile daha asil dedirtiyor örneğin bu şiir gibi.
    Özlemek herşeye rağmen güzel mazide kalmış olsa bile bir kaç şey zamanında birşeyleri yaşanmış kılıyor bu özlem dediğin.
    ve yaşamış olmak bile yeter bazen gerisini boşver :)

    YanıtlaSil
  5. bu bloga ilk geldiğimde de aniden açılan güzel bir müzik vardı, şimdi de var.. istikrar önemli :)

    YanıtlaSil
  6. Hatırlamak bazen tek başımıza yaptığımız bir zaman yolculuğu gibi Nursalkımı...
    Hatırlanan da aynı şekilde hatırlar mı?

    Ne güzel demişsin, Var mıydık sahi bir zamanlar, Yoksa hayal misin?

    YanıtlaSil