3 Mayıs 2016 Salı

Kendime..

(Benim Objektifimden)

Kendime;

Tazelen yüreğim..
İçindeki tüm çürümüşlükleri, ağrıları, sancıları, hazanları bir kenara bırak..
Ağlamak acıtsa da canını, göz yaşlarını silecek bir el olmasa da boş ver..
Bir gün bitecek nasılsa her şey!
Son bulacak ömrüne dair bütün teferruatlar..
Bir gün elbet bitecek ..

Seni sustu sansınlar boş ver,
Suskunluğun arz etsin YARADANA yaralarını..
Suskunluğun haykırsın saklı yanlarını!
Sen bırak, zaman sarsın hüsranlarını..

Gün hep gece olmayacak ya!
Elbet bir gün ışıldayacak seninde umutların..
Elbet bir gün son bulacak içinde sancıların..
Elbet bir gün kabul olacak tüm firari duaların..
O yüzden ümitsizliğe kapılma,
Bir gün elbet olacak..

Sakın korkma bir daha sevdalanmaktan yüreğim,
Bir kuşa, bir taşa,
Bir yaratılmışa..
Boş ver kapıl gitsin bile bile,
Aşk konan yürek hep bahar kokar sen sakın korkma!

Evet biraz yanacaksın,
Zaman zaman hırçın dalgalar vuracak yüreğinin kıyılarına!
Ama elbet bir gün yorulacak ve huzurla durulacaksın!

Yağmur da yağacak kimi zaman gözlerinden,
Kan da damlayacak bazı bazı sözlerinden!
Öldüm sanacaksın, ölmeyeceksin..
Alev alacak narından, kor olacaksın!
Bir nefes kokuya hasret kalıp, pul pul çatlayacaksın!
Sakın Pes Etme!
Elbet,
Elbet bir gün sende HUZUR'u bulacaksın..

"Yoruldum, yolumu kaybettim.."

03.05.2016/ Huzurlu Kandiller..


Bir şey demeden,
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden,
Hiç bir şey vermeden, bir şey almadan,
Yol ayrılmış görmeden,
gidiyorum..


Nursalkımın..

12 yorum:

  1. Nefis ...
    Kazım Koyuncu ve İşte Gidiyorum zaten bambaşka

    hayırlı kandiller diliyorum.
    Başta sağlık olsun ,
    Tüm dualarımızın hayırlısı ile kabul olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Evet elbet bir gün ümidine ulaşacak ümit edenler. Ne zamanlığı çok önemli değil. Ama gelecek o günler. Eh o kocaman cümle var ya hani. Sabrın sonu selamet.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  3. Umarım huzuru buluruz :)) Kazım Koyuncu'yu da çok severim :))

    YanıtlaSil
  4. fotoğrafı çok beğendim:):) senin yazıların zaten mükemmel..

    YanıtlaSil
  5. Diline, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Didemika; Teşekkür ederim canım. Geçmiş ve gelecek tüm kandillerimiz bizlere huzur getirsin.

    YanıtlaSil
  7. Kağıt Salıncak; Umarım buluruz, evet bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. Kahve Telvesi; Umarım o bir gün gelir.. Bazen pes edecek noktaya varıyorum..

    YanıtlaSil
  9. Sessiz Prenses; Senin bakış açık mükemmel, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Talha; Yüreğime su serptin, inşaALLAH ulaştırır rabbim.

    YanıtlaSil
  11. Kahve Yanı; okuyan gözlerine, yorumlayan yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil