10 Mart 2017 Cuma

Seviyorum..




Seni seviyorum..
Aramızdaki yakın mesafelere, uzak yıllara aldırmadan!
Hiç bir yasağa takılmadan!
Ruhum hür, yüreğim özgür..
Seni senden bile saklıyorum,
Ellerime ve dilime vurulan tüm kelepçelere rağmen;
Seni yüreğimde biriktiriyorum..
Öyle ki senin adına benzeyen bir isim söylendiğinde,
Sarsılıyorum, tir tir titriyorum..
Virane sokaklarımın yıkık duvarlarına bile yansımazken suretin,
Ben hayalinin ardına saklanıp, savunmasızca ağlıyorum!
Kara bir gecenin, matemli havasına bürünüp gizliden,
Elime aldığım öylesine bir resmin içinde,
Sesi soluğu olmayan bakışlarının derinlerine bakarak,
Sessizce ama sonsuzca haykırıyorum!

"SENİ SEVİYORUM!"




Nursalkımın..

30 yorum:

  1. Güzelsin..
    Ben de seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. sevince bitiyor her şey değil mi. Çok güzel, yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sevmemeyi diliyorum, sevmek gerçekten çok zor.. Teşekkürler.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Sevgi, Yüce Yaratıcı tarafından insan doğasının kumaşına işlenmiş en güzel ve en muhteşem bir motiftir. Sevgi, bir insanın bir insana duyabileceği, verebileceği en güzel ve en yüksek değerdir. Sevgi üzerine kurgulanmış çok güzel, duygulu ve anlamlı bir şiirdi. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Sevmek sevileni değil, sevenin yüreğini güzelleştiriyor ya, o güzellik de bize yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve yanı güzelleştiriyor mu bilmiyorum da bazen çok yoruyor onu biliyorum.. Sevgiler..

      Sil
  5. çok iyi , hatta çok çok iyi ...

    YanıtlaSil
  6. sevmek her türlü güzel işteee :)

    YanıtlaSil
  7. Her nimetin bir külfeti varmış. Sevmenin külfeti de sevene acı çektirmekmiş. Güzel yüreğine sağlık nursalkımım. Güzel yüreğinden dökülenleri okumayalı uzun zaman oldu. Öpüyorum seni. Kalemin daim olsun. Sevgiyle kal mutlu yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevginin külfeti ne yazık ki ağır. Teşekkür ederim canım, senin de yüreğine sağlık.

      Sil
  8. Ellerine sağlık ^^ Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim <3

    YanıtlaSil
  9. güzeldi yine..kalemin daim olsun cimcime :)

    YanıtlaSil
  10. umarım biliyordur sevilen :)

    YanıtlaSil
  11. Aşklı meşkli bir diziden sonra okuyunca da ayrı bir tesir ediyor yahu :) ❤

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar sevebiliyorsanız birini; o da sizi seviyordur mutlaka. Ben böyle duyguların karşılıklı olduğuna inanırım.

    YanıtlaSil
  13. Sevgi kadar güzel sey var mi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok elbet Derya, ama bir o kadar da zor olan başka bir şey yoktur sanırım..

      Sil
  14. Sevgi kadar güzel şey var mı, sev, sevil her zaman. :)
    Kalemine sağlık. :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi çok güzel ama bazen çok acı.. Eşi benzeri yok vesselam.. Teşekkürler.

      Sil
  15. İçinden sevmek, paylaşamadığında acıya dönüşebilse de, koza süresinin bitip kelebeklerin uçmasını diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin, gönülden derinden bir inşaALLAH diyorum.. İnşaALLAH..

      Sil