13 Nisan 2021 Salı

Sessizlik..


 


Ne yazacağım diye düşünürken yine "yorgunum" kelimesi geldi aklıma..

Düşünüyorum da gerçekten yorgunum..

Ruhum yorgun, bedenim yorgun, hayallerim yorgun en çokta umutlarım yorgun..

Bitik ve tükenmiş hissediyorum.. 

Yapayalnız, kimsesiz..


Geçmişimle kavgam, geleceğime ise güvensizliğim bitmiyor...

En kötüsü de ne biliyor musun bunu kendime yapan bendim!

Ben seçtim!

Evet belki seçerken umduklarım farklıydı..

En çokta bu yüzden kızgınım kendime..

Neden kendimi bitmeyen bu yalnızlığa mahkum ettim..

Şimdi yeniden bir hikaye yazamayacak kadar yorgunum..


ALLAH'ım çaresizliğim sanadır..

İçimde bitmek tükenmek bilmeyen bu kavgadan bu sızıdan bu pişmanlıklardan yoruldum..

ALLAH'ım kimsesizliğim, hüsranlarım sanadır..

Durmayan bir karanlığın içinde yitip gidiyorum..

Bu öyle derin bir girdap ki tüm vücudumu saran bir mecalsizlikle karşı bile koyamıyorum..

Ölsem, ölemiyorum..

Kalsam, yaşayamıyorum...


bir ihtimal var mı...........................................................................................................




Nursalkımın..

7 yorum:

  1. Merhabalar.
    Evet bir ihtimal daha var; çünkü aynı yorgunluktan ben de bezginim. Hayallere ve umutlara her zaman yer vermek ve bir ceninin rahmin duvarına yapıştığı gibi hayata yapışmak gerekiyor. Aksi halde kendimizi bırakırsak, bu işin sonu çabuk gelir. Ne geleceği ne de geçmişi irdelemeyin ve anı yaşamaya bakın. İşte o zaman yorgunluğunuz kalmaz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Bu hayatın yormadığı kimse kalmadı. Bu düzen, sistem ve hayat herkesi yoruyor. Özellikle de bizleri yormak için canla başla gayret edenler var ya, işte bunca sitem ve ahım onlaradır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Uzun zaman oldu, hiç sayfanıza uğramamışsınız. İnşAllah sağlık ve afiyettesinizdir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür Recep Abi, bu güne ulaştıran rabbime sonsuz şükürler olsun.
      Bil mukabil sizlere de sağlık, afiyet ve huzur diliyorum..
      ALLAH'a emanetle.

      Sil
  4. ben sensizde yaşarım yanlız seninle bir başka yaşarım
    .. Nazım hikmet
    sen beni benim. Sana inanmışlıgımla sınadın...
    elini kalbine götürdü ve dediki burası varya taşa topraga gerek kalmadan insanın gömüldüğü tek Yer. Neşet Ertaş..
    Yaşıyorum anılarla var bir hayalim.. Nur salkım?!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ?
      Hepimiz hayatlarımızda iyi ya da kötü olaylarla ve birileri ile bir şeyler yaşıyoruz, kimini gömüyoruz kimi kalıyor..
      Hayalleriniz sizi güzelliklere çıkarsın inşaALLAH.
      Benimle bir derdiniz varsa açık açık ifade edebilirsiniz.
      Ben geçmişimde ki her şeye teşekkür ediyorum ve geride bırakıyorum..
      İyi ya da kötü hayatıma katılan herkese sevgiyle, güzel bir ömür diliyorum..

      Sil
  5. Merhabalar.
    Sesinizi duyunca sevindim. Çünkü blogcularımızın azalmasını istemiyorum. Burası birbirimizi hiç tanımadan, görmeden, bilmeden, çıkarsız, menfaatsız karşılıklı bloglarımızı okuduğumuz ve yorumlar yazarak destek olduğumuz ve katkı sağladığımız sosyal medya ortamlarıdır.
    Selam ve saygılarımla.
    Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil