15 Şubat 2022 Salı

B/S'en..

Ben; 

Hangi bilinmez tarihin adıyım? 
Hangi meczup yılın geçip gitmiş bir günüyüm? 
Kaybolan garip bir zaman içerisinde, 
Başı boş kalmış anılardan sadece herhangi biriyim.. 

Bilmiyorum şimdi neredeyim.. 
Bilmiyorum hangi isim, kiminleyim.. 
Adını bilmediğim bir yerlerde, 
Yerini bilmediğim duygularda.. 
Kapkara, zifiri bir geceyim.. 

 ... 

 Sen; 

Yine düştü gece bakışların ağarmayan şafağıma.. 
Yine düştün hatrıma ansızın.. 
Yine düştüm sönmeyen bir ateşin içine.. 
Ölsem ölemiyorum, gülsem gülemiyorum.. 
Öylesine işte, öylesine yaşayıp gidiyorum.. 
Bazen keşke diyorum, bazen bir gün.. 
Bilmiyorsun ki, 
Bilmeyeceksin ki, 
Ben bu kelime arasında yavaş yavaş bitiyorum..




Nursalkımın..

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Sayfanızda yeniden sizi görmek güzel. Şiiriniz için de sadece güzel demekle yetiniyorum. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Zor bir süreci yaşamak insana işkencedir. Şu anda hepimiz, kendi dağına göre zor bir süreci yaşamakta. Aslında insan fıtratı itibarıyla her zoru kolaylaştıracak şekilde donatılmıştır. Ama bizler bazen inatlaşırız ve inatlaştığımızla kalırız.
    Bardağın dolu tarafından bakmayı bir öğrenebilsek, o zaman her şey düzelecek. Her insan için şu üç günlük ömrü heba etmeye değmez. Hani eski bir şarkımız vardı ya: "Ağlama değmez hayat bu göz yaşlarına"
    Arada bir tüm sessiz blogları tek tek dolaşır, içimden geldiği gibi döker giderim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil