3 Nisan 2013 Çarşamba

Bazen Zaman Susar..



Bazen zaman susar dudaklarımda,
Ben sessizlikle dans ederim,
Bazen hüzün dolanırken damarlarımda,
Ben aşka ölürüm..

Dün gece yüreğimin kıyısına usulca bir mezar açıp,
Aşkını gömdüm..
Diri diri, acıya acıya..
Üstüne siyah bir gül dikip,
Fatiha yerine usulca sövdüm..

Bende açılan kara boşluklar içten dışa,
Belki de dıştan içe yavaş yavaş tüketirken beni,
Dün gece yine yüreğime, yeniden gömdüm seni...
Yılları çekip üstüme, uzandım usulca mezarının yanına..
Dün gece ben bıraktığım yerde buldum sevgini..
Usulca sokuldun tenime her zaman ki gibi..

Git, dedim yalvarırcasına!
Hayali saçlarını parmaklarımın arasında dolaştırırken,
Ne olur beni bana bırak ve git diye yalvardım..
Biliyordum ya imkansızlıkları..
Ağlamadım..
Öğretmiştin! sorun değil..

Ben, ben yoruldum onun için..
Artık takatsiz ve hastalıklı bir aşkın karanlığında çürümekteyim..
Bir yanım asla diye haykırırken,
Bu sefer sana asi olup git dedim.
Kal üç harf..
Ben git dedim alfabenin 28 harfiyle..
Bir de yitik hecelerimle..

Gitmedin,
Seninle ilgili değil..
Göndermeye kıyamadım belki de,
Sorun değil, canım yandı biraz..
Hepsi bu..

Bende zamanın ağzını tuttum yaramaz bir çocuk gibi,
Zor oldu ama çocukluğumda yardım etti..
Ve zamanın en duru yerinde,
Bir salise, koşup saniyeye bile varamazken vardım kollarına..
Usulca, sessizliği çaldım ikimize..

Dans ettik aynı rotada, aynı hatıralarda,
Sonra da farklı partnerlerle..
Seninkini göremedim, ama bana her zaman ki gibi hasret eşlik etti..
Zaman sustu ya, ben de öyle..





Nursalkımın..

16 yorum:

  1. AHH O ZAMAN YOK MU...
    YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  2. ..."Seninkini göremedim, ama bana her zaman ki gibi hasret eşlik etti"
    Mükkemel canım, yüreğine, gönlüne sağlık. Kalemin daim olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. bu sefer sana asi olup git dedim
    kal üç harfli
    ben git dedim alfabenin 28 harfiyle
    bir de yitik hecelerimle
    ...
    tam anlamıyla harika.. duygulara tercüman olmak fiili böyle bir şey olsa gerek..

    YanıtlaSil
  4. Yüreğine sağlık çok iyi..

    YanıtlaSil
  5. of Allahım dedim okudum durdum ve düşünme ihtiyacı hissettim
    çok etkileyici yüreğin keder görmesin canım
    sevgilerimle yüreğinden öpüyorum
    ...sevgili saralım hasreti yüreklerimize ve zamanın asi yalnızlığında karanlığa yol alarak kaybolalım...

    YanıtlaSil
  6. Kal üç harf..
    Ben git dedim alfabenin 28 harfiyle..

    nefisti, şahane..

    YanıtlaSil
  7. Süper Nursalkımım. Şahane bir şiir zannedersem arşivden. Yanlış hatırlamıyorsam daha önce okumuştum ve çok beğenmiştim o zamnda. Yanlış hatırlamıyorum demi?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablacım yeni bu.
      Yayınladığım tarihte yazdım.
      Ama muhtemelen benzer duygu ve cümleleri kullandığım şiirim çok var :)
      Kendimi tekrar etmekten öde gidemiyorum :)

      Sil
    2. Özür o zaman Nur'um. Ben senden yeni hikaye bekiliyorum.. Son sigara benzeri..

      Sil
  8. Geçen "zaman" la ilgili bir absürd bir yazı yazmıştım biraz ti ye alarak.
    Her olumsuzluğu "zaman" a bağlamak ne kadar doğru demiştim. Zamanın suçu ne ?

    YanıtlaSil
  9. Sevgiler canım kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel....

    YanıtlaSil
  11. tamam gömdüysen kalsın orda bi daa çıkmasın gelmesin aklına.
    :)

    YanıtlaSil
  12. duygu yüklü,hüzün dolu
    hasret kokan güzel dizeler!

    yürek işi...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeldi Nursalkımım. Hüzün Aşk ve özlemle dolu satırlar ve sitem var bu şiirinde çok sevdim yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel bir siir.eline yuregine saglik..sevgiyle..

    YanıtlaSil