29 Nisan 2013 Pazartesi

∗ NURSALKIMI HAVA DURUMU..? ∗



Nihayet kendime dair yazacak vakit buldum..
Bu aralar şiddetli yoğunlukla seyreden işlerim var..
Bir de yeni ev telaşım..
Yakındır bir iki ay sonra taşınacağım..
Şimdiden bir sıkıntı aldı beni sormayın..

Yapılacaklar, seçilecekler, alınacaklar..
Duvar rengi, duvar kağıdı, duvar taşı..
Tülü, perdesi, mobilyaları..
Mutfak dolabı, daha neleri neleri..

Hepsi için ince eleme, sık dokuma gerekiyor..
İçime sinmeli bir kere yoksa defalarca değişim yaşarım iyi biliyorum..
Bir defa olsun temiz olsun diyorum, sonra yık, kır, dök, kaldır zor oluyor..
Ama kafam öylesine yoğun ve allak bullak ki..
Bu yoğunluk arefesinde nasıl bir düzen kuracağım kendime bilmiyorum!
İki hafta da bir hafta şehir dışındayım neredeyse, düzen alt üst olmuş durumda..
Şehir dışında olmasam ne yazar, şirkette ki işlerden beynim sızlıyor akşamları..

Öyle ki artık her cümleyi mix edip söyler oldum..

Hacigöz ile Karavat dedim en son! (Karagöz ile Hacivat yani)
Varın gerisini siz hesap edin..
Ben işte böyle bir kafayla hemde baharın en orta yerinde bir ev tasarlayıp, hazırlayıp taşınacağım.
Aman ALLAH'ım çıldırmamak içten bile değil..
Ne yapacağım, nasıl yetişeğim bilmiyorum!

İşte bu yüzdendir ki bu aralar nursalkımı karmaşık bir bahar havasında..
Ilık ılık esiyor kimi zaman, kimi zaman güneşli ama çetin ceviz rüzgarlı..
Dingin bir gök kuşağı tadında, ama firurengiz yağmurlar altında..

Oysa ben o üst resimde görünen dingin havadan istiyorum!
Lütfen ya sadece bir parça, çok mu şey bekliyorum ?
Hıh? söyleyin çok mu şey istiyorum???

Bu arada evimi kısım kısım sizlerle de paylaşacağım ALLAH nasip ederse, yaptıkça, seçtikçe sizlere de buradan yayın yapacağım :)
Fikirleriniz tabi ki önemli benim için.
Şimdiden herkese sevgiler,
İyi ve bahar tadında güzel bir hafta diliyorum..


Nursalkımın..

16 yorum:

  1. Allah kolaylıklar versin canım...
    zor zamanlardasın...
    bizde yakında evimizi boyatıcaz...
    bi köşeye de duvar kağıdı düşünüyoruz...
    oturma odamın bazı eşyaları da değişecek...
    bende telaşlardayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şirinem, evet çok yoğun zamanlardayım.
      Sana da kolaylıklar diliyorum :)

      Sil
  2. Bi nefes al derin derin, sonra gerisi gelir. Ev taşımak ve yeni eve yerleşmekten daha zevkli bişey düşünemiyorum:) Kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      Bakalım taşınınca ne düşüneceğim.
      Hayırlısıyla atlatırım inşaALLAH.

      Sil
  3. Canım Allahcc kolaylık versin. Yaparsın , altından kalkarsın inşallah. Yeterki duygusal sebeplerin sağlam olsun. Pek kolay:))

    Çok öptüm ablam seni. Kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım.
      İyi güç verdin bana.
      Yaparım tabi ya:)))

      Sil
  4. Yeni ev, yeni esyalar yeni dekarasyon herzaman cok zor olsada bunlar yiened cok guzel seyler zevkle, isteyerek severek kosturdugundan eminim ama birde is hayati..kendine zaman birakmiyordur..bir zaman sonra rahata erersin..hersey bitince dinlenme zamani gelir..resimdeki gibi goruntu yok suan buralarda ama kus sesinden baska birsey duymak istemiyorsan buyur gel bize :))
    Ev resimlerini merakla bekleyecegim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol dostbahçem.
      Nerelerde senin bu sakin evin, görüntüye gerek yok, gürültü olmasa da kafi :)

      Sil
  5. Allah kolaylıklar versin..Ev taşımak zordur ama sonrası düşünerek motive edebilirsin kendini..Ben aynı duyguyu evdeyken tadilat yaptırdığımızda yaşadım..Çıldırmama ramak kalmıştı..Ama sonuçta herşey oluyor..Geriye de tatlı bir yorgunluk kalıyor:))Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadilat daha zor be canım.
      Evin içinde tadilat ve ben düşünemiyorum :S
      Neyse bu gün sayenizde epey bir motive oldum.

      Sil
  6. Resim gerçekten çok güzel!
    Yeni ev telaşında Allah yardımcın olsun.
    Tadilat ve usta dedin mi benim aklım gider!

    Kolaylıklar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Nursalikimi benim ev Canada da:)) beklerim..sabah kalktim sadece kus sesi baska hicbirsey yok ne cocuk ne sokaktan gecen:( uzaktan gelen araba seslerinin az ugultusundan baska..sevgiyle.

    YanıtlaSil
  8. Taşınmakk ilk insanın gözünde büyüyor da bir bakmışsın taşınmış yeni evinde çayını yudumluyorsun :))

    YanıtlaSil
  9. Nursalkımım yeni bir ev yeni bir heyecan yeni bir başlangıç. Tamam çok zor gelebilir başta ama sonucunu düşünsene her şey harika olucak inan bana.
    Yaşadığın tüm sıkıntılara değicek. Hayırlı olsun canım benim, lütfen kendini bu kadar üzme, çok güzel bir şey bu.
    Fotoğrafları merakla beklicem :) ve çok kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil