16 Eylül 2015 Çarşamba

Eylül Kadar Yalnızlık..



Kaç eylül daha?
Söylesene, kaç eylül daha gerek bana seni unutmak için?
Kaç bahar daha solmalı gözlerimde?
Kaç zaman daha eskitmeli, kaç saniyeyi daha kurban etmeliyim uğrunda!
İçimde ki ateşin küllere vurması için,
Söyle kaç kez daha alev alev yanmalı ve usulca sönmeliyim?

İçime işleyen gözlerini silebilmek için aklımdan?
Kaç gece daha uykusuzluğa yenik düşmeliyim?
Kaç gözyaşı daha uğruna yağmalı damla damla ruhumdan..
Kaç kalem, kaç kelam daha..
Söyle, Tesirine tutuklu benliğimi senden geri alabilmek için,
Kaç mevsimi daha heba etmeliyim?

Söylesene daha neleri tüketmeliyim azad olmak için sevdandan?

Sen bana kavuşmaların son bulacağı deva idin..
Sen canıma can, tenime yar idin..
Sen feri solan gözlerime vuran son dem,
Ezilmiş cümlelerime kelam olan son kalem idin!
Sen bendin ben sana yazılmış söz idim..
Sen umutların söndüğü bir geceye yıldız,
Sen karanlığıma parlayan ışığım,
Üşüyen gönlüme yanan ateş idin..

Sen hasretine yandığım,
En çok nasıldı kokun onu bilmek isterdim..
En çok başımı omzuna yaslayıp gözlerimi yummaktı hayalim..
En çok nasıl severdin beni onu hissetmek isterdim..
Tüm teslimiyetim sanaydı, bilmediğin duvarların ardında..
Dünya değildi derdim, dünyada bir tek sen idin..

Bir bilsen benim için kaç bilinmeyenli denklemdin?
Çözemedim, çözümsüzlüklerde kayboldum..
Söyleyemedim, imkansızlıklarda savruldum..
Sükuta yenik düştü tüm umutlarım..
Sessizce, pare pare yok oldum..
Dilimin ucunda kaldı, SEN'i seviyorum diyemedim..
Sustum..

Şimdi soruyorum kendime daha kaç Eylül daha susmam gerek..?

".. Gelmeyelim göz göze ağlarım dayanamam.."

// Eskilerden

                                                                 











Nursalkımın..

3 yorum:

  1. Daha kaç kelimeler kifayetsiz kalacak mevsimlerini yitirmiş yüreğimin yalnızlıkları daha kaç eylül gelip geçek ...sessiz kaldım

    yürek sesinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  2. Yahu güz geldi değil mi yine; yağmuruyla bizi yalnızlığımıza ve yeşerip solmaya yüz tutmuş anılarımıza bağladı, yosma!

    YanıtlaSil