21 Mayıs 2018 Pazartesi

Yardım Et Ya Rab..

Ya rabbi içimde ki bu ince sızı yavaş yavaş çürütüyor beni
Ya rabbi vücudumun her noktası ölüm oldu ölüyor..
Ya rabbi yıkılıyorum en ufak bir tebessümün altında..
Ya rabbi öylesine kara bir delik ki yuttukça yutuyor, çektikçe acıyor..
Ya rabbi ben aciz, günahkar, çaresiz, kimsesiz bir zavallıyım..
Ya rabbi geldim kapına yüreğimde ki bu amansız sancıya çare olacak bir tek sensin,
Ya rabbi sana açtım ellerimi bu avuçları huzur ile dolduracak olan yalnızca sensin..
Ya rabbi biliyorum günahım boyumdan büyük,
Ya rabbi biliyorum huzuruna kabule bile layık değilim..
Ya rabbi biliyorum isyanlarım, şuursuzluğum, şükürsüzlüğüm beni bu hale getirdi..
Ama ben yine de her halimle sana muhtacım..
Kimsesizim ya rabbi..
Nefessiz kaldım sanıyorum ama ölmüyorum ya rabbi..
İçten içe çürüyorum, kanıyorum, acıyorum ya rabbi..
Boynumu büktüm kapına geldim aciz bir dilenciyim..
ALLAH'ım beni senden başka huzura erdirecek olan yok, derdime senden başka derman yok, dualarımı senden başka kabul edecek hiç bir makam, mevki yok..

Ben aciz kulun, Rahim ismi şefirinden medet umarak kapına geldim. sen bana rahmet et..
Ben günahkar kulun Gaffar ismi şerifinden medet umarak huzuruna vardım ben beni affet..
Ben ümit ile ümitsizlik arasında incecik bir çizgide sallanırken Mucib ismi şerifinden güç kuvvet alarak ellerimi açtım..

Sen sesime ses ol ya rab, kimsesizliğime dost ol..
Sen acılarıma merhem, dertlerime şifa ol..
Ya rabbi ben aciz kulunun ettiği duaların cürmü ne kadar ki senin hazinenin yanında..
Denizde damla bile sayılmaz...
Sen dualarımın huzur ile kabulünü göster Ya Mucib..
Hatalarımdan pişmanım ALLAH'ım, Ya Gaffar beni bağışla ve bana yardım et..
Bir tek sana muhtacım ey ismi azamın sahibi..
Sen bana nefes, gönlüme huzur, geçmişime mağfiret, geleceğime umut ol..

Sen yardım et rabbim, sana sığındım..

Nursalkımın..

5 yorum:

  1. Merhabalar.
    Hepimiz aynı şekilde ve aynı içerikli dua metinleri ile Allah'u Teala'ya yalvarıyoruz. Kulluğun özü, ibadetin ruhu olan dualarımızı Cenab-ı Hakk kabul buyurur inşAllah. Nitekim O Yüce Yaratıcı Kitab-ı Kerim'in Mümin suresinin 60. ayetinde:"Bana dua edin, duanızı kabul edeyim" demektedir.
    Şiirsel biçimde paylaştığınız bu içten, samimi ve güzel dua paylaşımınız için; kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Niyazınızı Allah kabul etsin ve icabet buyursun çok güzel bir paylaşım =)

    YanıtlaSil