26 Temmuz 2018 Perşembe

yor/ul/dum..

Çırpındıkça batıyorum sanki..
Anladım ki direnmek imkansız artık hayata..
Tüm damarlarımı saran hissizliğin tek fani bir arzusu kaldı artık..
Oda sonsuzluğa ulaşmak..

Yıktım geçtim kendimden kalanları..
Anıları, geçmişi, geleceği yaktım..
Savurdum küllerini garip bir tebessümle..
Yarımdım hiç oldum..
Kimsesiz, sessiz, tüm duygulardan azat edilen bir cesedim şimdi..

Yordum kalbim seni..
Özür dilerim bende çok yoruldum..

Sana sığındım rabbim, sen bana mukayet ol..



Nursalkımın..

15 yorum:

  1. heeey formdasın hüzün kraliçesiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Aslında bizleri yoran yine bizleriz; ama her nedense kabahati hep karşı tarafta arama gibi bir eğilimimiz olduğu için, tüm kabahati hayata ve kadere yükleyiveririz. Ne yakarsak yakalım, hiç bir şeyi yok edemiyoruz.
    Bu güzel, anlamlı ve duygu yüklü dizeleri döktüren kaleme ve yüreğe sağlık ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hz. Yunus da balığın içindeyken ben kendime zulmettim dediğinde duası kabul oldu. Aslında hep kendimiz yapıyoruz, kendimiz izin veriyoruz. Sizlerinde yüreğine sağlık. ALLAH'a emanetle..

      Sil
  3. Merhabalar.
    Şiirin içindeki güzellikler ve verilmek istenen mesajlar, şiir okundukça fark edilir. "Yarımdım hiç oldum" dizesinden yola çıkarak hiçlik makamına nasıl ulaşılır konusunu tekrar inceleme fırsatım oldu. Bu fırsatı bana kim yaratmış oldu? Sizin şiirinizdeki bu dize yaratmış oldu.

    Önce konuya Nasrettin Hoca hikayesi ile başlayalım:
    Nasrettin Hoca'ya sormuşlar:
    “Kimsin?”
    “Hiç” demiş Hoca, “Hiç kimseyim.”
    Dudak büküp önemsemediklerini görünce, sormuş Hoca:
    “Sen kimsin?”
    “Mutasarrıf” demiş adam kabara kabara.
    “Sonra ne olacaksın?” diye sormuş Nasrettin Hoca.
    “Herhalde vali olurum” diye cevaplamış adam.
    “Daha sonra?” diye üstelemiş Hoca.
    “Vezir” demiş adam.
    “Daha daha sonra ne olacaksın?”
    “Bir ihtimal sadrazam olabilirim.”
    “Peki, ondan sonra?”
    Artık makam kalmadığı için adam boynunu büküp son makamını söylemiş:
    “Hiç.”
    Ve Nasrettin Hoca “Daha niye kabarıyorsun be adam. Ben şimdiden senin yıllar sonra gelebileceğin makamdayım: Hiçlik makamında!” demiş.

    Son olarak; Çıplak geldiğimiz dünyaya yine çıplak bedenimize sarılı kefenimiz eşlik eder. Üç gün sonra çürüyecek ve yaratıldığımız toprağa karışıp gideceğiz. Hiç olarak geldik ve hiç olarak terk edeceğiz.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Bloglar yetim kalmasın diye, kapısı açık olduğu sürece ziyaret ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Yüreğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. A great post! <3
    observes and invite me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Sayfanızı ziyaret ediyorum çünkü, 2008 yılından beri, buradan ayrılan ve sayfası açık kalan Bloggerler'in sayfalarını ziyaret ederim. Bu bana göre bir vefa borcudur.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Ayrılmadım aslında, günlerim karmaşık ve hızlı geçiyor..
      Sadece elim yazmaya, aklım kelimeleri toparlamaya gitmiyor..
      ALLAH razı olsun, sizde en emine emanetle kalın..

      Sil
  8. Çok şükür rabbime, düşe kalka ilerlemeye çalışıyorum. Duygu durumlarım karışık, ne zaman olmadı ki? ALLAH razı olsun, halinizi soran nice gerçek dostlarınız olsun inşaALLAH.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil