31 Mayıs 2013 Cuma

BİR CEVAP BULAMIYORUM..



Neden diyorum, soruyorum kendime..
Neden hala unutamıyorum aşkını, neden her gün en az bir kere "acabalar " düşüyor aklıma..
Aklıma her geldiğinde, yüreğim hala pır pır,
Sensizlikse hala acıtan, ateşten bir kor!
Yakıyor, dağlıyor beni!
Zaman geçse de, onun ateşi sönmüyor!

Ne zaman soğuyacak yüreğim?
Ve ne zaman unutabileceğim seni?
Seninle geçtiğim, seninle gördüğüm yerler seni bana hatırlatmaktan ne zaman vazgeçecek?
Şimdi düşündüğümde inanamıyorum biliyor musun?
Bir zamanlar sen varmışsın, ben sana dokunmuşum, seninle gülmüş seninle ağlamışım..
Ellerini tutup peşinden gelmişim, tenimde dolanmış dokunuşların..
Kokun, sıcaklığın hepsi gerçekmiş, değmiş bir kere ruhuma!
Ondan mı bunca özlem?

Söylesene ALLAH aşkına nasıl bir aşk bu?
Nasıl bir hasret?
Kaç yıl geçti üzerinden?
Beş mi?
Altı mı?
Yedi yıl oldu...
Tam yedi yıl!
Bunca zamanı eskitirken ömür denen bu meftunda ben,
Seni, seninle olan kimliğimi neden eskitemiyorum ki?
Neden silemiyorum ki hatıralarını, zihnimden hayalini..
Neden içine düştüğüm yalnızlıklarda hala kollarına sarılıyorum?
Neden çaresizliklerimde gözlerine sığınıyorum!
Neden en mutlu olduğum anda bir yumru takılıyor boğazıma?
Neden her ağlayışımda bir kaç damla göz yaşımı da sana harcıyorum!
Bilmiyorum!

Anlatamıyorum ki çaresizliğimi, seni kendimden atamadığım gibi..
Anlatamıyorum ki kendime, seninle imkansızlığımızı!
Çaresiz bir hastalık gibisin!
İlacın yok, deva'n yok, tedavin yok!
Günden güne sömürüyorsun bedenimi, ruhumu, benliğimi!
Senden kurtulamıyorum!!!!!!

Neydi seni böyle özel yapan?
Ruhuma giren ilk sevdalı oluşun mu?
Dudaklarıma değen ilk öpücük oluşun mu?
Cennete adım atmayı istediğim ilk kişi oluşun mu?

Oysa senin bunca aşka değmeyeceğini bile bile ben!
Nasıl ve neden unutamıyorum seni?!
Neden kederimden silemiyorum hasretini?!,
Neden hala bir anlık aşkını tüm ömrüme feda edebilirim........................
Neden yaaa? Sen beş para etmezin tekiyken ben hala nedennnnnnnnnnnnnnn!
Ah be, ah be................................

-------------------------------------------------------------------------

"Bir gün asla benim olmayacak bir adamı ölümüne sevdiğimi anladım,
O gün, o an, o saniye ölmeyi diledim!
O günden beridir ki her gün defalarca ölüyorum!
İçimde hükmü öylesine ağır bir aşkın yükü var ki,
Eziliyorum altında, eziliyorum da,
Vazgeçemiyorum...
Hala ...!"


Nursalkımın..

3 yorum:

  1. nasıl bir zor durumdur bu...
    umarım herşey istediğin gibi olur canım

    YanıtlaSil
  2. Unutmak zorunda değilsin.
    Ama kendine bir şans ver olur mu? eğer istersen bu süreyi 15 yıla da çıkarabilirsin İsteme bunu kendine yapma. Seni çok ama çok iyi anlıyorum. Bilmem inanır mısın. İnsanlar elbette üzülecek elbette sevinecek, sen bu süreyi uzatma yeter. Kararında bırak. Çünkü bir önceki aldığın nefesi tekrar alma şansın yok. Basit cümleler kurmak istemiyorum ama kendine şans ver.

    YanıtlaSil
  3. Nursalkımım ne kadar derin bir sevgi, ne hüzünlü bir veda olmuş seninki.. Severek ayrılmak, kendini unutmaya zorlamak zorunda kalmışsın. Ama hala unutamamışsın. Gerçekten çok sevmek de bazen iyi değil galiba..Yinede unutman gerekiyorsa unut. Bak yanından hayat geçip gidiyor. Yakala onu bir yanından..

    YanıtlaSil