31 Mayıs 2013 Cuma

Bir Yorgunluğum! ( Yorumum ) ..




BURADA Kİ sözlerden ve çalan o acıklı müzikten yüreğime düşenler....

Hala düşlerime düşüyorsun,
Sen düştüğünde düşlerim de üşüyor, yüreğimde..
Senli anılar sokulduğunda ruhuma, sensizliğim daha bir acıtıyor canımı..
Yapışıyor gözlerime yaşlar, takılıyor boğazıma geriye kalan haykırışlar..
Hani varmışsın ya bir zamanlar benim dünyamda, hani gerçekten tatmışım ya dudaklarını,
Gayrı öncesi ve sonrası yılları silip atmak istiyorum..
Seninle geçen bir saniye bile bedeldir sensiz bir ömre..
Sensiz bir ömürdense, senin kollarında bir anlık ölüme talibim ben..
Razıyım en katı acıları işlemeye yüreğime,
Razıyım dayanılmaz sızılara..
Yeter ki son nefesim de dayandığım kolların, baktığım senin gözlerin olsun..
Yeter ki gördüğüm son şey çocuk yüreğimin sevdiği, o masum sevdası olsun..
Yeter ki bu sensizlik acısı seninle verilen son bir nefeste son bulsun..

(Sadece bir hayal..!)

Nursalkımın..

3 yorum:

  1. uff sabah sabahh bunu okudum daha gozlerim acilmadan moralim 0 oldu :(

    dokundu bana

    YanıtlaSil
  2. Ne yoğun bir aşk ve ne yoğun bir acı... İçim acıdı okurken, hissettim sanki o duyguyu...

    YanıtlaSil
  3. canım bu kadar acının sebebi olan kişi bence böyle güzel sevilmeyi haketmiyor

    YanıtlaSil