11 Haziran 2014 Çarşamba

Aşk Ağlıyor..


Aşk Ağlıyor..
Aşk ağlıyor benim gözlerimden!!!

Dur..
Dur da bir dinle,
Dinle, birbiriyle oynaşan göz yaşlarımın çılgın senfonisini..
Çığlık çığlığa bağırıyorken bakışlarımdan isyanlar..
Dinle, içimde sızlayan aşkın acısını!

Ellerimi uzatıyorum hayaline,
Dokunurken kelimeler, ucu kırık kalemimden mecalime,
Uzatıyorum ellerimi, uzanıyorum hayaline..
Ah..
Ah ki, tutamıyorum..
Tutunamıyorum o gamzelerine..
Dokunamıyorum gözlerinde ki aksime..

Kulaklarım sesinin işvesiyle sarılıyken hala,
Kaçamıyorum adıma yakışan seslenişinden..
Diyorum ya..
Sesin hala duyularımda öylesine berrak..

Yeni simalar gönlümün avına yenik düşüyor..
İçime hapsettiğim her sevgi-her sevgili senden kıyasla nasibini alıyor..
Sana uğramadan hiç bir aşk, aklımdan geçip gitmiyor..
Gidemiyor kırık gönlümün kervansız yolundan hiç bir yolcu..

Ah be..

Ah be diyorum her seferinde..
Kahrediyorum talihsizliğime..
Yine..


Aşk kan damlarken avuçlarımda,
Lanetlere sarıp sarmalayıp seni anıyorum..
Lanetleri kesik bir hıçkırıkla tutuşturup adının ardına,
Kaçamak bakışlarla, ürkek satır aralarında gizli gizli özlüyorum...

Söverken geçmişime değen varlığına, günümde ki yokluğuna ağlıyorum..


// 20.02.2013 -TKR

Nursalkımın..

5 yorum:

  1. aşk genelde hep ağlar,küçük çocuk misali :'(

    güzel olmuş,her ne kadar yürek burksa da
    benim içimdeki 15 yıl evvel yaşamış aşkım da ağlıyor şu sıralar...

    yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yüreğine sağlık canım benim. .
    Çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  3. ya ben zaten baya bir duygusalım bu günlerde böyle yazıları okuyup okuyup iyice duygusallaşıyorum.
    ama çok içliydi.içlendim yine :((

    YanıtlaSil
  4. Aşk, ağlatıyorsa aşktır zaten Nur'um. Gözyaşının akmadığı bir aşk varmı ki?. Kimi karşılıklı mutluluktan ağlatır, kimi karşılık bulamadığından gözyaşlarını akıtır. Ama bir şekilde ağlatır..

    Mutluluktan ağladığın aşk yaşa hayatının her anında canım benim..

    YanıtlaSil
  5. sahiden de ah yaniii ah ah :)

    YanıtlaSil