4 Haziran 2014 Çarşamba

Tut/ulma..! (TKR)




Hani ben zoraki tutturmuşken yıpranmış bir iple yüreğimin parçalarını birbirine,
Hani uçmasın diye ruhumu bağlamışken bir umut kirpiklerine,
Çaresiz sığınmışken kor misali yakan acılarımdan gölgene..
Sen gelip gururunla çekiştiriyorsun ya! Acımdan, acımdan...
Aklımı sıkmaktan düşüncelerim uyuşuyor..!
Efkarı çeke çeke ciğerlerime, nefesim tükeniyor!
Bilesin, adına yar koyduğum!
Bilesin ki; sabrım taşıyor!
Bilesin, o zaman takatim dağılmamak için beni zor tutuyor!
Bilesin!
İşte o zaman bedenimle canım arasında ölüme ramak kalıyor!

...
..
.

//       y.b.u.o.i.s.d.b.s.z.g.......

(Tekrar)

Nursalkımın..

21 yorum:

  1. En sonda ki şifreli harflerle olay çözülüyor sanırım ama bence olması gereken o şifreyi bizim değil de senin çözmeni istediğin kişinin çözebilmesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melegim baharim :( evet olay orda ama asil olay o aifreyi benim dilimde cozecek baba yigit yok.. cozecek kisi olsa zaten direkt ona soylerdim..

      Sil
  2. uuuffffff fena olmuş ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa uzuldum simdi :)) o kadar mi kotu? Yazmayi birakayim ben yaa :))) saka bir yana tesekkur ederim..

      Sil
  3. Vayyyyy :)

    Ama blogumdaki yorumu anlayamadım... zehrayi nerede okudunuz da geldiniz tekrar yazar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlis yere mi yazdim bir blogda amerikadan yeni donen ve turkiyede ki evinde bir eset ile karsilasilan tadimlik bir hikaye okudum. Yorum sahibin bloguna tilladim ama yanlis mi yaptim anlamadim. Olsun tanismis olduk :))

      Sil
    2. yok doğru okudunuz,... ben yazdım :9

      iyi ki geldinizz

      Sil
  4. Sürekli açık kalsın bloğun istedim..harika bir şarkı dinlendirdi beni;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi? Bende cok seviyorum.
      Aslinda cocugu olmayan bir kadinin izdirabini anlatiyor ama tuhaftir ki bana dehset bir dinginlik veriyor..

      Sil
    2. Sözlerini dikkatli dinlemedim desem..hemen bakıyorum :) Çocuğu olmayan bir kadın ise daha da derinden etkileyecek kesinlikle beni :/

      Sil
  5. Yüreğine sağlık nursalkımı. Özlemişim bloğunu. Hoş geldin demek istedim. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ablacim. Is yogunlugum duruldu cok sukur. Bende ozledim yazmayi, sizleri okumayi. InsaAllah artik buralardayim.

      Sil
  6. Yazarın yorumlarını okuyunca yüzümde bir tebessüm beliriyor...bana bundan 10 yıl önceki hallerimi anımsatıyor... klasik tek doğru benim halleri..bazılarımız gerçekle hiç yüzleşmiyor...sadece hayalen yaşıyor...ve bilmeli insan vardır mutlaka herkesin bir dengi...arama artık babayiğitleri burası er meydanı değilki...sen yazmana bak bırak onlar çözmeye dursun şifreyi...::))) by E.r Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir sey bildigimi idda etmedim. Baba yigit benzetmesi ise lafin gelisi. Denklik onemlidir elbet. Ama belirteyim bir sey aradigim yok. Burasi sanal bir ortam. Yazmak benim hobim. Blog yazmak ise adetim. Gercekler ile yuzlesmek? Yazdiklarim yada yorumlarim hic bir seyi yansitmiyor. Ne yazik ki duygusal ve aptal bir insanim. Her seyden cabuk etkilenirim. Bir film birilerini 1 saat uzerken beni 1 hafta uzebilir. O yuzden de siiir yazarim yazi yazarim huzunlu yazarim ama bu degil ki bunlar birebir yasadiklarim.. sadecenrahatlamak icin yaziyorum baska anlamlar yok yani...

      Sil
  7. Ben küçükken duymuştum acıdır insanı söyleten diye...hiç şair bilmedim aşk acısı yaşamadan yazabilen...acı varsa yürek kaleme sarılır...ve uzun aşk/ayrılık cümleleri kurulur...elbette birşey aradığın yoktur bilirim bunu...mecazi bir ifade anlayıver bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki asktir belki baska kayiplardir bilemem. Her fert bence en az bir kere gecer felegin cemberinden. Kimileri ketumdur susmayi tercih eder kimileri ise anlatarak/yazarak akitmayi. Yani yazmak hayatin her celmeaine ragmen aaka/ayriliga/yorgunluga atfen yazmayi severim.. neyae anladim ben sizi. Huzur diliyorum guzel dusunen her kisiye...

      Sil
  8. persistantes chanson ...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. blogunun tasarımı çok güzelmiş çocuk gibi orayı burayı kurcaladıktan sonra yazını okudun yazın daha güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. işte senin tarzın buuuu :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bende seni merak ediyordum. Deep gelmedi kaç gündür diye.

      Sil