24 Haziran 2014 Salı

HÜZNÜN ÖZÜ..



Damla damla yağan neydi?
Gözlerimle hava bu gün bir kararmıştı sanki!
Gri bulutlar sararken çehremi, çevremi..
Ağlayan kimdi?
Gökyüzü mü? Yoksa ben mi?

Bildin mi?

Hepside yağsın bırak boş ver..
Gerçekten güzel olur bilir misin?
gök yağarken gözleri ağlamak!
Dil sükut ederken sözleri avaz avaz haykırmak..
Anlayana elbet! Anlayabilene yani..

Bilse! bilsen..
Duysa ya, duysan!
Olmazdı, olmadı da..

Sonra baktı gözlerim, gökyüzüne..
Bulutların arasından sızarken güneş..
Bir umut filizlendi gözyaşlarımın değdiği tenimde!
Umut bu, yenir mi?
Ellenir mi?
Parmaklar tutar mı bir ucundan?
Uçar mı bilinmeyen diyarlara?
Uçurur mu?
Bilemedim, bilseydim..

Sustu, sustum..

Saçmalamaktı niyetim, yazdım..
Saçmaladım!!!!


(TEKRAR)

Nursalkımın..

7 yorum:

  1. Umut elinden de tutar en derin karanlıklardan çıkarıp yüzüne bi tebessümde kondurur ;)
    Umut hiç eksilmesin yüreğinden
    Sen ona bırak kendini yeter :*

    YanıtlaSil
  2. Umut kalbinde kırıntı kadar bile olsa, büyür, yeşerir seni karanlıktan aydınlağa çıkarır huzur verir huzursuzluk giderir. Yeterki umut olsun kalbinde..
    Nur salkımım canım yüreğin hep mutlulukla çarpsın..

    YanıtlaSil
  3. heeey gökyüzü mü ben mi diyince hatırladım kii :)

    YanıtlaSil
  4. umut tutar avuçlarından uçurur tutar parmak uçlarından böyle bir şiir ancak çok güzel bir kalpten çıkar sevgili arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. Sacmalamadin kalbinden yazdin..hep umutlarin olsun hep mutlulugun :)

    YanıtlaSil
  6. ben çok seviyorum saçmalamayı ve saçmalayanları :))

    YanıtlaSil
  7. umut güzel şey. umudunu yitirme.

    YanıtlaSil