16 Kasım 2014 Pazar

Bu da Geçer..

Ben ne kadar aciz ve günahkar olsam da ..
Öyle büyük ve merhametli bir yaratıcının kuluyum ki..
Benim dünyalar dolusu günahım da olsa,
Bilirim ki onun dünyalara sığmayacak kadar sonsuz af kapısı var..
Rabbim ben her türlü kirli günahımdan pişmanım..
Rabbim ben çok basit ve aciz bir kulum..
Defalarca hatalar işledim..
Bilerek, bilmeyerek işlediğim her günahtan pişmanım..
Ruhumda ki karanlıktan, nefsimden, şeytandan ve tüm şeytanlaşmışlardan sana sığınırım..
Affet Allah'ım bu aciz kulun tüm varlığı ile sana sığındı, sen büyüksün...




Geçer elbet tüm her şeyin ötesinde bir Allah var!!!




Nursalkımın..

3 yorum:

  1. Hepimiz günahkarız ama o büyük bir bağışlayan. Evet öfkesi büyük ama affı daha büyük. Dilerim bizleri af kapısından alsın huzuruna. Mutlu pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. nur,
    iyi insan olmayı çok istiyorum,sahiden de çabalıyorum kendi bilgi ve görgümce.
    ama hatalarımı gördükçe geçmişe ait,kendime şaşıyorum.yaptım işte ben o saçmalıkları!Allah'ım affet!

    YanıtlaSil
  3. Hepimizin günahı var Allah bağışlayıcı olmasa nasil altindan kalkardık Allah affetsin hepimizi

    YanıtlaSil