10 Kasım 2014 Pazartesi

Canan..



Benim için bir İstanbul..
Kulesi sen, sana yanık kızı ben..
Gel dediğim kızıl akşamlarda,
Ateşten hasreti koynuma aldığımda,
Bekleneni sen, bekleyeni ben..

Güneşe erdiğim nameleri sana anlatmadı mı martılar?
Yalana mı döndü sende yaşanan taze aşklar?
İstanbulun silüetine yakışan kulesi sen,
Sana çarpan hırçın mavi dalgaları ben..

Hadi nazını yüzdür hüzünlü çehremde,
Üsküdarın kulesi sen, asi denizi ben..
Sevda şehrinin kışı sen, sana yanık yazı ben..
İstanbulda sızı sen, sana aşık kızı ben..


Yoksa yaLana mı döndü sende yaşanan aşkLar?
SöyLe İstanbuL neden her daim benim kaLbim yanar?
SöyLe İstanbuL "O" yar buLmaz mı beni gönlüne baktığında?
SöyLe istanbuL ...?





Nursalkımın..

1 yorum:

  1. sorun istanbulda yada başka herhangi bir şehirde değil ki canım. sorun biz insanlarda maalesef...

    YanıtlaSil