11 Kasım 2014 Salı

....Tarifsizim..



Nasıl anlatsam, nasıl dile getirsem?
Söylesene nasıl geçer bu ömür..
Hangi gece, hangi dua avutur  bu yarım kalmışlığımı..
Mucizeleri umut etmekten yoruldum..
Ben şimdi çok bitkin ve çaresizim...
Öyle aptal hayallerim var ki anlatamam..
Ve hayallerimin imkansızlığından da bıktım usandım artık!

Çok yoruldum ben, gerçekten çok yoruldum..
Kırıldı içimdeki hırçın çocuk, 
Bir bir döküldü incilerim..
Yalnızlık ve gece öylesine işledi ki ruhuma..
Aydınlık tesir etmiyor artık..

Hiç bir kelime anlatmıyor ki beni..
İçimde can çekişen şeyi tarif edemiyorum..
Yanıyorum, acıyorum, sızlıyorum..
Tarifsizim..

Rabbim hangi dua gerçek kılar mucizemi..
Yardım et ALLAH'ım, dayanamıyorum..

s.ç.g.a.l....

Nursalkımın..

5 yorum:

  1. Ne kadar acıtsa da hayal kurmaktan vazgeçemiyor insan

    YanıtlaSil
  2. Zorluklar hep bizim için cnm..

    YanıtlaSil
  3. Zorluklar hep bizim içindir cnm

    YanıtlaSil
  4. taifsizim ...
    son günlerde bende böyleyim sanırım...

    YanıtlaSil
  5. allah hepimizin yardımcısı olsun sevgili nursalkımı..
    gün doğmadan neler doğarmış..
    bazen bu durumlara düşeriz ama bunlardan çıkış yolu da yine kalbimizde..

    YanıtlaSil