16 Ağustos 2012 Perşembe

Buğulu Sesleniş..



O'na..

Biliyor musun, geçen her salise hayatımdan akıp giden her zaman dilimi bana çok garip geliyor..
Zaman bizden sonra öyle hızlı akıyor ki..
Hoş bizimleyken daha da hızlı akmıştı sanki..
Bilmiyorum neden hala bir özlem ve bir telaş var içimde..

Üstelik çok korkuyorum özlemin içimi çürütmesinden..
Çok korkuyorum bu şeyin beni yok etmesinden..

Özlediğim sen misin bilmiyorum..
Belki beni deli gibi sevişini özlüyorum..
Biliyorum bir gün bir yerde yine karşılaşacağız..
Bu telaş da bu yüzden zaten..
Sadece uzaktan da olsa görmek isterim seni...
Belki iki sevgili değil de, seninle iki dost olmak isterim..
Belki..
Yıllar sonra kim bilir belki de iki yabancı yeniden tanışıp dost olabilirdik.
Hasretlerimizi, özlemlerimizi o istediğimiz planladığımız ama birlikte yürümeyi başaramadığımız güzel günlerin masum hikayelerini konuşup derin bir iç çekişle kadere ah edebilirdik.

Büyük yüreğine küçük yüreğimi tekrar emanet etmeyi belki de..

Ve ben..
Şimdi iyi biliyorum seni özleyen bedenim değil sadece ruhum..


Nursalkımın..

8 yorum:

  1. Beni deli gibi sevişini özlüyorum...benim de özlediğim o sanırım...

    YanıtlaSil
  2. kalemine sağlık canımm..
    hüznü konuşturmuşsun yine..
    şimdiden hayırlı bayramlar dilemek istedim sana,gittiğimiz ortamda ne yok,ve bu gece yada sabah yolcuyuz kısmetse..
    muhabbetle nursalkımım...

    YanıtlaSil
  3. özlemeyın bırakın sakın olun uzulmeyın..ay ne desem bılemedım

    YanıtlaSil
  4. Sonra sen geldin...
    Bir yerlerden çıkıp doğdun ansızın
    Gözlerin sürgünüm oldu o anda
    Bunca zaman nerelerdeydin?

    O ilk anı aklımda tutuyorum
    Yüzünün saflığında kayboluşumu
    Ellerinin beyazlığında aklanışımı
    Ve hiçbir şey onu silmesin istiyorum

    Gitme olur mu hep yanımda kal
    Uykumda yanımda ol konuş benimle
    Sesinin buğusunu bozmasın zaman
    Sana temiz bir yer açtım... oraya dal!

    Ve hiç çıkma dinlen. Başını omzuma yasla
    Kapa gözlerini düşlerde gezin
    Bir şeyler ümit et içinde ben olayım
    Küçücük yüreğimi al avuçlarına sakla!

    Yağmurlar altında çılgınca dans edelim
    Dağılsın saçların bu şehrin en kuytusuna
    Bursa rengini gözlerinden almış
    Sevda diyorum... anlasana!

    Her sokakta sen kokmalısın
    Tenin sinmeli butun caddelere
    Oksijen gibi solumalıyım saflığını
    Son sevdiğim sen olmalısın....!

    Şimdi geç kalmışlığın burukluğu içimde
    Ve rastlantıdan doğan aşkımsı yakınlık
    Ne oldu bana hangi ormana düştüm? Ipıssız...
    Yemyeşil gözlerin büyüyor git gide!

    Seni sevmem an meselesi inan!
    Sende bir şeyler var? bir öncekine benzemeyen...
    Sesine tutuldum... gülüşüne...!
    En güzel geçmiş'ler bile, seninle yalan....

    Okan SAVCI

    YanıtlaSil
  5. aman aman böle bi özlem ve karşılaşma istemem.
    :)

    YanıtlaSil
  6. özlemenin en hakikisi ve acı vereni budur zaten..:(

    YanıtlaSil
  7. en iyisi özlememek ...
    kendini avutmaktır....
    kalbe söz geçirmek kolay değil ama... başarmak lazım...
    yüreğine sağlık...

    iyi bayramlar canım.....

    YanıtlaSil
  8. Estoy teniendo los mismos sentimientos

    YanıtlaSil