15 Ağustos 2012 Çarşamba

Sev Beni ANNE..!



Sev beni anne!
Çok acıyor canım..
Çok acıyor tenimde zaman,
Geçip gidenler, avucumdan kayıp düşenler,
Bende bıraktıkları her derin iz ile birlikte beni tüketenler çok parçalar kopardı ruhumdan anne!

Şimdi sev beni..
Çok yanıyor canım1
kimsesizliklerim koynumda, benimle oyun oynuyor ecel..
Terk edilmiş bir hüznün baharında, beyhude hayallerle cebelleşiyorken böyle..
Sev beni anne!

Sev beni anne,
Acıların terennümü asi bir kızıl kuş gibi eserken sözlerime,
Kan misali boyanan gerçekler batarken ruhuma,
Hazin bir çığlık yükselirken sükûtlarımdan,
Kaybolurum yalnızlıklarda,
Tut yüreğimden sev beni..!

Sev beni anne..
Öylesine geçip giderken benim tüm dünyamdan,
Ardına bile bakmadan çalan gülüşlerimi ve en tiz düşlerimi,
Benden hayatı alan adam böylesine kahrederken dünlerimi, bu günlerimi..
Gel de sev beni ..

Sev beni anne,
Acılarım yüreğimde uyanıyorken,
Sev beni ne olur,
Bedbaht bir kimsesizlik ruhumda yükselirken..
Sev beni..

...

Dayanılmaz hüzünler bağrımda yanıyor...

...

Nursalkımın..

10 yorum:

  1. Offff... İçim parçalanıp dağıldı. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Gönlüne sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. sev beni anne...........
    yüreğine sağlık canım...
    yine çok güzel yazmışsın...

    YanıtlaSil
  3. Sığınılacak güvenli bir limandır anne kucağı. Yüreğine sağlık . Severek okudum şiirinizi.

    YanıtlaSil
  4. Beni çok etkiledi şiirin. Herkes gelir geçer insan hayatından ama bir annenin yerini hiç kimse asla tutamaz, yerini dolduramaz.

    YanıtlaSil
  5. zor zamanlarda en çok aranan şey; anne sevgisi..

    YanıtlaSil
  6. "sev beni anne" ne kadar da tilsimli kelimeler...

    YanıtlaSil
  7. Nerdeyse iki aydır kardeşimde kaldığım için annemi çok özlüyorum, gerçi her gün telefonlaşıyoruz ama olmuyor. Bugün eve geldim ve sarılıp öptüm onu :) çok özlemişiz birbirimizi. Bu şiirin tamda bu durumun üzerine geldiği için ayrı sevdim. Yüreğine sağlık Nursalkımım.

    YanıtlaSil
  8. ay ağlayacagım ama nasıl bır duygu yogunlugudur bu yasadıkların:((

    YanıtlaSil
  9. ya zaten başka seven mi var ki annemizden başka.
    :)

    YanıtlaSil