13 Ağustos 2012 Pazartesi

MİM'im Geldi Benim! (Kötü Hissedince)


Bloglarda ki MİM'leri okurken ve içimde ki yazma hissiyatı ayyuka çıkmışken dedim hadi bende bir MİM çözeyim..
Lafa bak! sanki bulmaca bu! ..
Hay ALLAH'ım ne çatlakça!

Neyse işte hazır gelmişken istek-i MİM'im, beni en son MİM'leyeni bulup MiM'lenmeye karar kıldım.
Ve en son MİM'lendiğim konu "Kötü Hissedince" ile beni MİM'leyen Deep'in yani SADE ve DERİN'in (TIK) MİM sepetime bıraktığı Mim-i büyük bir ciddiyetle yapmaya yeltendim..
Ay ne çok MİM kelimesi kullandım ya..

Neyse işte yapıyorum yani, gerçekten..

Mim Sorusu: Kendini kötü hissedince ne yaparsın?
El-Cevap:

İlk yaptığım şey bir abdest alıp, kimsenin olmadığı bir mekana gidip kıbleye dönüp içimde olanı mevlaya aktarmaktır..
Derdimi ona bir dosta sığınır gibi anlatırım..
Yanımda olduğunu beni dinlediğini ve teskin ettiğini düşünürüm..
Kolları altına sığınırım, çaresizliğimi arz ederim..
Genelde ağladığım için bir müddet için rahatlarım ve bu esnada her daim dolapta mevcut olan uyku haplarından iki tane alıp doğruca karanlık bir ortama uyumaya giderim ve genelde odamın kapısı kilitli, telefonum kapalı olur..
Kapıya bir not iliştirip rahatsız edilmemek istediğimi yazarım..
Uzun bir süre dinlenirim..
Uyandığımda hala üzüntülüysem üstüme rahat bir şeyler giyer, mp3 kulağıma takar tempolu müzik eşliğinde sahile iner ve yürürüm zaman zaman çimenlere oturur deniz ve insanları izlerim..
Ve aklıma hz. ALLAH'ım umut dolu dua ayetlerini getiririm..
Umutsuz hikayelerden, hüzünlü müziklerden ve dram filmlerinden özellikle kaçınırım..

Bu kadar..

Heee unutmadan her zaman ki gibi bu Mim-i okyup yorum yapan herkesi büyük bir zevk ile MİMMM'liyorum..

Nursalkımın..

6 yorum:

  1. canım cevabın çok güzeldi...
    çok içtendi...
    iyi mimlenmeler...
    ama ben istemiyom....
    bu aralar yoğunum....
    öpüldün şeker....

    YanıtlaSil
  2. En güzelini yapıyorsn gerçekten , yazını çok beğendim.
    Aynı soru üzerine mimlenmiştim :p

    YanıtlaSil
  3. Canim biz kadinlar nedense hep ayni seyi yapiyoruz. ben cevaplamistim bu mimi tesekkurler.

    YanıtlaSil
  4. uyku hapı dışında hepsi çook güzel.
    :)

    YanıtlaSil